Star Вurger. Інтер'єр «зоряного» ресторану від SERGEY MAKHNO architects
HIS
2 поверхи та 315 квадратів для натхнення
За адресою Хрещатик 7/11 раніше був розташований банк. До роботи над простором ресторану колектив студії на чолі з Сергієм Махно приступив 3 грудня минулого року. Глянцева плитка та гіпсокартонні стіни привітно зустріли дизайнерську команду, як і колишніх клієнтів, коли ті увійшли в будівлю. Важко повірити, та м'ясо для бургерів кухарі смажили вже у лютому.
За шаром лиску, блиску та іншого «багатства» досвідчене око дизайнера розгледіло справжню красу.
«Ми «очистили» приміщення, залишивши на 99% оригінальний бетон і цегляну кладку. Історія повинна жити. Ми не перекривали простір, а з'єднали поверхи «дерев'яним порталом». І повітря більше, і на першому поверсі додаткове світло», — коментують дизайнери.
Візуальна стратегія була побудована на корпоративних кольорах Star Вurger — чорному та зеленому. Основним матеріалом стало дерево. Зручні меблі доповнюють фірмові дерев'яні панно. Логічно завершують загальну композицію дерев'яні балки на стелі.
(Читайте також Рибний ресторан IBSEN та Spa-центр SOUL SPA від архітектурно-дизайнерської майстерні Сергія Махно)
Як і хотів замовник, автори створили функціональний простір. На першому поверсі розмістилася велика барна стійка вздовж вікна і багато посадкових місць. Ця зона розрахована на людей, що поспішають і забігли швидко перекусити. Другий поверх більш родинного характеру: тут організовані м'які зони і встановлені більш тьмяні освітлювальні прилади. Дивани виготовлені за кресленнями студії.
Світлова стіна (панорамне скління) створює ілюзію хімічної лабораторії всередині ресторану. Не тільки ж відкритий простір і високі стелі повинні говорити, що це лофт.
Star Burger прикрашають 150 авторських світильників Сергія Махно. Циліндричні глиняні люстри «Beehive» різних розмірів і форм виділяють зони прийому їжі. Цінний елемент колекції — настінне бра «Т3». Цей металевий світильник, прикрашений поталью, Сергій подарував власникам ресторану.
mahno.com.ua
Фото: Алексей Янченков
-
NKey представила концепт підводного ресторану в Дубаї
-
PIXI від Belenko Design: простір, що оживає з кожним ритмом
Выбор редакции -
“Щось на етно”: сучасний шик з українським колоритом від ZIKZAK Architects
- Ищу идею Інтер'єр "нью-йоркської" піцерії в Черкасах від Lauri Brothers Ресторани, стилізовані під щось "закордонне" гіпсокартонними фронтонами або лакованим бамбуком, назавжди залишилися у минулому. Сучасний дизайн закладів харчування — про баланс між впізнаваною концепцією і стильною метафорою. Про змішання текстур і форм. Про дух нью-йоркської піцерії в стінах старої будівлі в Черкасах — як замислювався інтер'єр Pizza Bürø, над проєктом та реалізацією якого працювали Lauri Brothers.
-
Інтер'єр тераси ресторану SHEF від Alta Idea Design Studio
-
Ресторан Underwood у Черкасах
-
Інтер'єр Terra від YOD Group – переможець LIV Hospitality Design Awards
- Ищу идею YOY – перший ресторан української кухні у Дубаї У листопаді минулого року київська компанія Moderza Group відкрила у Дубаї YOY – перший в ОАЕ ресторан з традиційним українським меню на сучасний лад. Над інтер’єром закладу працювала дизайн-студія YOD Group.
- Ищу идею Globarch Group: інтер'єр ресторану «Грузинський» у Львові Архітектори студії Globarch Group розробили простір нового львівського ресторану «Грузинський». Перед авторами – Юрієм Глобчаком, Євгеном Лучиком, Катериною Столяр та Анною Жулин – стояло завдання створити кастомізований інтер'єр та передати в ньому атмосферу гостинної Грузії. Реалізувати концепцію архітектори вирішили нестандартно: окрім звичної цегляної кладки, багатства дерева та типових масивних меблів, автентичний колорит досягається коштом тактильності матеріалів, акцентним фрескам й картинам та продуманим світловим сценаріям. Про дизайн «Грузинського» Юрій Глобчак – засновник Globarch Group – розповідає далі.
- Ищу идею Terra Restaurant від YOD Group отримав Best of Year Awards Ресторан Terra від YOD Group став найкращим в номінації Hotel Dining на американському конкурсі Best of Year Awards. Ресторан був відкритий влітку цього року, тому авторів проєкту та його власників особливо тішить той факт, що навіть в умовах війни український дизайн залишається не лише помітним, а конкурентоздатним на світовому рівні. Ця перемога – як мова культурної дипломатії – ще один спосіб розповісти світові про Україну.