Про семінар Out of Box Сюзанни Скалскої, що відбувся днями у Києві
HIS
22 червня Сюзанна Скалска, бізнес-аналітик з Нідерландів, провела семінар Out of Box в ТЦ "Домосфера". Захід проходив в рамках щорічної конференції Creascope. Спираючись на глибинний аналіз змін в суспільстві та бізнесі, Сюзанна розповіла, як змінюється сучасний світ, як соціальні тренди впливають на наше життя, запропонувала свої рішення для адаптації в епоху трансформацій.
Усвідомлення змін і розуміння глобальних трендів стає все більш важливим елементом в довгостроковій стратегії компаній.
«Ми не можемо вирішити наші проблеми, використовуючи той же підхід, який був, коли виникає якась проблема», — сказав якось Альберт Ейнштейн. Сюзанна радить міняти кут зору і ділитися досвідом, визнавати зміни, вивчати глобальні тренди і використовувати перехресний досвід з різних дисциплін — це те, що допоможе всім нам вийти на новий рівень мислення і досягти успіху в новій реальності.
Наводимо кілька тез із виступу Сюзанни Скальської:
- Світ змінюється дуже швидко. Тільки в колаборації суспільство зможе перемогти виклики нового часу. Занадто закриті проекти і підходи більше не працюють. Майбутнє за співпрацею.
- Якщо ви хочете дізнатися про минуле, дивіться на сьогодення. Якщо ви хочете дізнатися про майбутнє, теж дивіться на сьогодення. Дійте і мислите так, як ніби майбутнє вже настало.
- Прагнення бути ближче до природи, стикатися з натуральними матеріалами, необробленими фактурами і недосконалими формами впливає на те, який товар найближчим часом буде користуватися попитом, яка візуальна естетика буде в моді. Нові розробки + ремісничі техніки + мейкерскі навички дадуть в результаті несподівано гарний результат.
- Design 1.0 — традиційний, декоративний дизайн, як його розуміли багато років назад. Design 2.0 — дизайн продуктів і сервісів. Design 3.0 — дизайн як інструмент для трансформації організацій. Сьогодні в традиційному наборі дизайн-інструментів майже нічого не залишилося. Можна сміливо сказати, що настала ера пост-дизайну. Design 4.0 — не про те, як виглядає предмет, він зображає як мислить компанія.
- Нова цінність — не володіти предметом, а його використовувати.
- Рітейл йде в онлайн, але бренди як і раніше зберігають офіси і представництва, перетворюючи їх в атмосферні храми з особливими корпоративними цінностями і з неповторною атмосферою. В такому місці захочеться залишитися довше, щоб відчути приналежність до бренду, розділити бачення і доторкнутися до його історії.
- Термін "дизайн-мислення" перетворився в штамп. Про це занадто багато говорять, не розуміючи суті процесів. Дизайн-мислення — це не стікери, і не нотатки на фліпчарті. Це прийняття того, що існує безліч шляхів розвитку бізнесу і роботи над тим чи іншим завданням.
- Компанії будуть зазнавати збитків через свою нездатність змінюватися і адаптуватися до нової, багатоканальної реальності. Аналіз і прогнозування глобальних трендів стає важливим елементом в інноваційній стратегії компаній.
Фото: Лілія Вітер
Читайте також: ТОП-5 полезных и практичных предметов интерьера от YUDIN Product.
- Ищу идею Квартира for single: інтер'єр 30 кв.м від студії FATEEVADESIGN Квартира for single — особливий жанр. Логіка інтер'єру підпорядкована стилю життя однієї людини, а отже — мінімум компромісів, максимум самовираження замовника. До того ж як правило, подібне житло — невелике за площею і з невеликим бюджетом, а це вже певний творчий виклик для проєктанта. Адже обмеження — чудовий стимул для небанальних ідей. Це підтверджує новий проєкт Олени Фатєєвої — інтер'єр квартири площею 30 кв.м.
- Ищу идею Український офіс L’Oreal від Churina Design Команда студії Churina Design під керівництвом Катерини Чуріної розробила інтер'єр для інноваційного та екологічного офісу L’Oréal в Україні, розташованого у центрі Києва. Це не просто робочий простір, а справжній дім для L’Oréal — екосистема творчого середовища, що відтіняє характер та цінності бренду, а також підвищує продуктивність та надихає на свіжі ідеї у галузі краси.
-
Нове життя на Рейтарській: Balbek Bureau відновлює модерністську будівлю
Архитектура -
UDIW — головна креативна подія року: в Києві вдруге відбудеться Тиждень українського дизайну та інновацій
Событие - Ищу идею Атмосферна квартира на Воздвиженці від Fateeva Design Колір відіграє важливу роль у кожному проєкті творчої майстерні Fateeva Design. Основою цього компактного за метражем київського проєкту стали усі відтінки зелені, які через великі вікна буквально просочуються в приміщення та стають повноцінною частиною інтер'єру.
-
14.02.2024 06:12Архитектура
Проєкт, який випереджає час: Lake House від студії MAKHNO
- Ищу идею Апартаменти Glen Moray в центрі Києва від MAD group Андрій Бочуля та Марія Вергезова разом з командою MAD group реалізували інтер'єр квартири для молодого та амбітного спортсмена. Апартаменти розташовані в центрі столиці та можуть похизуватися неперевершеним вікновидом. Перед архітекторами стояла задача поєднати в житловому просторі мінімалізм та затишок.
- Ищу идею CHICAGO SUNSET: апартаменти в Києві від студії B Place У самому серці Києва, у житловому комплексі "Чикаго", розташовані апартаменти з захоплюючим краєвидом на місто та неповторними заходами сонця. Проєкт, який був реалізований командою B Place під керівництвом Валентина Дорофеєва, виділяється балансом між сміливою брутальністю та витонченою елегантністю. Початково це були дві окремі квартири, які успішно об’єднали в одну, зберігши відмітні зони для приватного та загального простору.
-
ХОФМАН: інтер'єр київської квартири від Fateeva Design
Выбор редакции - Ищу идею RIVA – квартира у Києві для молодої сім'ї Дизайн-студія Buro 21 спроєктували квартиру 135 кв. метрів у ЖК Park Stone з вікновидом на Дніпро та правий берег столиці. Проєкт RIVA – це сучасна квартира для молодої сім’ї з дитиною, яка цінує в інтер’єрі гармонію стилю та комфорту.