Про семінар Out of Box Сюзанни Скалскої, що відбувся днями у Києві
22 червня Сюзанна Скалска, бізнес-аналітик з Нідерландів, провела семінар Out of Box в ТЦ "Домосфера". Захід проходив в рамках щорічної конференції Creascope. Спираючись на глибинний аналіз змін в суспільстві та бізнесі, Сюзанна розповіла, як змінюється сучасний світ, як соціальні тренди впливають на наше життя, запропонувала свої рішення для адаптації в епоху трансформацій.

HIS
10-07-2018 19:35
Усвідомлення змін і розуміння глобальних трендів стає все більш важливим елементом в довгостроковій стратегії компаній.
«Ми не можемо вирішити наші проблеми, використовуючи той же підхід, який був, коли виникає якась проблема», — сказав якось Альберт Ейнштейн. Сюзанна радить міняти кут зору і ділитися досвідом, визнавати зміни, вивчати глобальні тренди і використовувати перехресний досвід з різних дисциплін — це те, що допоможе всім нам вийти на новий рівень мислення і досягти успіху в новій реальності.
Наводимо кілька тез із виступу Сюзанни Скальської:
- Світ змінюється дуже швидко. Тільки в колаборації суспільство зможе перемогти виклики нового часу. Занадто закриті проекти і підходи більше не працюють. Майбутнє за співпрацею.
- Якщо ви хочете дізнатися про минуле, дивіться на сьогодення. Якщо ви хочете дізнатися про майбутнє, теж дивіться на сьогодення. Дійте і мислите так, як ніби майбутнє вже настало.
- Прагнення бути ближче до природи, стикатися з натуральними матеріалами, необробленими фактурами і недосконалими формами впливає на те, який товар найближчим часом буде користуватися попитом, яка візуальна естетика буде в моді. Нові розробки + ремісничі техніки + мейкерскі навички дадуть в результаті несподівано гарний результат.
- Design 1.0 — традиційний, декоративний дизайн, як його розуміли багато років назад. Design 2.0 — дизайн продуктів і сервісів. Design 3.0 — дизайн як інструмент для трансформації організацій. Сьогодні в традиційному наборі дизайн-інструментів майже нічого не залишилося. Можна сміливо сказати, що настала ера пост-дизайну. Design 4.0 — не про те, як виглядає предмет, він зображає як мислить компанія.
- Нова цінність — не володіти предметом, а його використовувати.
- Рітейл йде в онлайн, але бренди як і раніше зберігають офіси і представництва, перетворюючи їх в атмосферні храми з особливими корпоративними цінностями і з неповторною атмосферою. В такому місці захочеться залишитися довше, щоб відчути приналежність до бренду, розділити бачення і доторкнутися до його історії.
- Термін "дизайн-мислення" перетворився в штамп. Про це занадто багато говорять, не розуміючи суті процесів. Дизайн-мислення — це не стікери, і не нотатки на фліпчарті. Це прийняття того, що існує безліч шляхів розвитку бізнесу і роботи над тим чи іншим завданням.
- Компанії будуть зазнавати збитків через свою нездатність змінюватися і адаптуватися до нової, багатоканальної реальності. Аналіз і прогнозування глобальних трендів стає важливим елементом в інноваційній стратегії компаній.
Фото: Лілія Вітер
Читайте також: ТОП-5 полезных и практичных предметов интерьера от YUDIN Product.









Стул KOLO MAXI
Кресло с розеткой Plump
Диван с розеткой Plump
Стул Doppio
Стул Tube
Кресло Corner
Диван Corner
Стул Корса Х черного цвета
Стул Корса лапка
Стул Корса Х
Стул Пломбир SE 7509
Кухонный стул 03В
Стул Орто новый
Стол раскладной Бронко HPL top slide
Кухонный стул 03Б
Стул Корса
Стол раскладной Бронко столешница шпон
Стул Floki new black
Стул Mamont soft natural
Стул Otis натуральный Anthology 7 Mocca
Стул Motti

25 октября 2017, 19:00,
Киев

04 октября 2017, 19:00,
Киев

31 октября 2017, 19:00,
Киев

27 сентября 2017, 10:00,
Киев

31 августа 2017, 10:00,
Киев

05 августа 2017, 10:00,
Киев

28 июля 2017, 14:00,
Киев

07 июля 2017, 10:00,
Киев

13 июня 2017, 17:30,
Киев

16 июня 2017, 16:00,
Киев