Про семінар Out of Box Сюзанни Скалскої, що відбувся днями у Києві
HIS
22 червня Сюзанна Скалска, бізнес-аналітик з Нідерландів, провела семінар Out of Box в ТЦ "Домосфера". Захід проходив в рамках щорічної конференції Creascope. Спираючись на глибинний аналіз змін в суспільстві та бізнесі, Сюзанна розповіла, як змінюється сучасний світ, як соціальні тренди впливають на наше життя, запропонувала свої рішення для адаптації в епоху трансформацій.
Усвідомлення змін і розуміння глобальних трендів стає все більш важливим елементом в довгостроковій стратегії компаній.
«Ми не можемо вирішити наші проблеми, використовуючи той же підхід, який був, коли виникає якась проблема», — сказав якось Альберт Ейнштейн. Сюзанна радить міняти кут зору і ділитися досвідом, визнавати зміни, вивчати глобальні тренди і використовувати перехресний досвід з різних дисциплін — це те, що допоможе всім нам вийти на новий рівень мислення і досягти успіху в новій реальності.
Наводимо кілька тез із виступу Сюзанни Скальської:
- Світ змінюється дуже швидко. Тільки в колаборації суспільство зможе перемогти виклики нового часу. Занадто закриті проекти і підходи більше не працюють. Майбутнє за співпрацею.
- Якщо ви хочете дізнатися про минуле, дивіться на сьогодення. Якщо ви хочете дізнатися про майбутнє, теж дивіться на сьогодення. Дійте і мислите так, як ніби майбутнє вже настало.
- Прагнення бути ближче до природи, стикатися з натуральними матеріалами, необробленими фактурами і недосконалими формами впливає на те, який товар найближчим часом буде користуватися попитом, яка візуальна естетика буде в моді. Нові розробки + ремісничі техніки + мейкерскі навички дадуть в результаті несподівано гарний результат.
- Design 1.0 — традиційний, декоративний дизайн, як його розуміли багато років назад. Design 2.0 — дизайн продуктів і сервісів. Design 3.0 — дизайн як інструмент для трансформації організацій. Сьогодні в традиційному наборі дизайн-інструментів майже нічого не залишилося. Можна сміливо сказати, що настала ера пост-дизайну. Design 4.0 — не про те, як виглядає предмет, він зображає як мислить компанія.
- Нова цінність — не володіти предметом, а його використовувати.
- Рітейл йде в онлайн, але бренди як і раніше зберігають офіси і представництва, перетворюючи їх в атмосферні храми з особливими корпоративними цінностями і з неповторною атмосферою. В такому місці захочеться залишитися довше, щоб відчути приналежність до бренду, розділити бачення і доторкнутися до його історії.
- Термін "дизайн-мислення" перетворився в штамп. Про це занадто багато говорять, не розуміючи суті процесів. Дизайн-мислення — це не стікери, і не нотатки на фліпчарті. Це прийняття того, що існує безліч шляхів розвитку бізнесу і роботи над тим чи іншим завданням.
- Компанії будуть зазнавати збитків через свою нездатність змінюватися і адаптуватися до нової, багатоканальної реальності. Аналіз і прогнозування глобальних трендів стає важливим елементом в інноваційній стратегії компаній.
Фото: Лілія Вітер
Читайте також: ТОП-5 полезных и практичных предметов интерьера от YUDIN Product.
- Ищу идею Hram гедонізму в серці Києва від студії YOD Hram – музичний бар, натхненний духом гедонізму, розташований у серці Києва на цокольному поверсі ділового центру. Поруч знаходяться такі знакові місця, як центральна синагога, Палац Спорту та Площа Українських Героїв. Бар позиціонує себе як простір, де людина є головною цінністю незалежно від релігії, віку, гендеру чи музичних уподобань.
-
Ukrainian Design and Innovation Week 2024: підсумки третього сезону
Подія - Ищу идею "Жайворонки" на Подолі: інтер'єр, що поєднує свободу та функціональність З розвитком сучасних інтер'єрних тенденцій на перший план виходить вміння поєднувати естетику з раціональним використанням простору. Кафе "Жайворонки" на Подолі демонструє тонке мистецтво архітектурного балансу, де кожен елемент несе як естетичну, так і практичну цінність, трансформуючи невелику площу в багатофункціональний простір для відпочинку та роботи. Єлизавета Одінцова та її команда з Design Buro Odintsova перетворили невелике приміщення у житловому комплексі Podil Plaza Residence на затишне кафе для сніданків, де відвідувачі можуть насолоджуватись комфортом і домашньою атмосферою в будь-який час доби.
- Ищу идею Грація в деталях: інтер’єр від Ольги Русакової в ЖК «Республіка» Інтер’єр цієї квартири, спроєктований дизайнеркою Ольгою Русаковою в житловому комплексі «Республіка», – приклад ретельно продуманого простору, де поєднуються сучасний підхід до дизайну та максимальна увага до комфорту мешканців.
- Ищу идею Функціональність і мистецтво: інтер'єр квартири від DIHOME крізь призму супрематизму У світі дизайну, де сміливі рішення поєднуються з історією, важливо знаходити нові форми вираження, які водночас вшановують минуле. Проєкт квартири в стилі українського авангарду від дизайнерки Євгенії Ситник – яскравий приклад такого підходу. Сучасний супрематизм, натхненний рухом, що зародився понад століття тому в Україні, став основою для створення цього оригінального простору в Києві.
-
Український дизайн: стійкість і інновації на конференції "Сучасні матеріали і технології"
Подія -
Конференція: Сучасні матеріали і технології в будівництві та дизайні
Подія -
Двоповерхова квартира в Києві від дизайн-студії Planium
Вибір редакції - Ищу идею V.Concept: пентхаус для молодого подружжя у Києві Пентхаус площею 272 кв. метрів в одній з новобудов столиці — проєкт студії V.Concept. Замовники – молода пара, котра на стадії розробки проєкту планувала стати батьками. Над інтер'єрами двоповерхового простору працювали Вікторія Вітковська, Вікторія Ступак та Олена Конопацька. Серед особливостей пентхаусу — чимала площа, панорамне скління, приватна тераса та вигідне розташування у центрі Києва.
- Ищу идею Фен-шуй у тропічних відтінках: проєкт квартири від Luka Design в столичному ЖК Нова Англія Інтер'єрна студія Luka Design під керівництвом Анастасії Лукашової отримала незвичайне завдання: створити дизайн видовженої квартири в київському ЖК Нова Англія. Замовниця, яка мешкає на далекому тропічному острові, бажала втілити у своєму майбутньому помешканні атмосферу теплоти та екзотики. Водночас вона залишила відкриті можливості для експериментів з кольором та меблями, надавши дизайнерам повну свободу для творчості.