Про семінар Out of Box Сюзанни Скалскої, що відбувся днями у Києві
22 червня Сюзанна Скалска, бізнес-аналітик з Нідерландів, провела семінар Out of Box в ТЦ "Домосфера". Захід проходив в рамках щорічної конференції Creascope. Спираючись на глибинний аналіз змін в суспільстві та бізнесі, Сюзанна розповіла, як змінюється сучасний світ, як соціальні тренди впливають на наше життя, запропонувала свої рішення для адаптації в епоху трансформацій.

HIS
10-07-2018 19:35
Усвідомлення змін і розуміння глобальних трендів стає все більш важливим елементом в довгостроковій стратегії компаній.
«Ми не можемо вирішити наші проблеми, використовуючи той же підхід, який був, коли виникає якась проблема», — сказав якось Альберт Ейнштейн. Сюзанна радить міняти кут зору і ділитися досвідом, визнавати зміни, вивчати глобальні тренди і використовувати перехресний досвід з різних дисциплін — це те, що допоможе всім нам вийти на новий рівень мислення і досягти успіху в новій реальності.
Наводимо кілька тез із виступу Сюзанни Скальської:
- Світ змінюється дуже швидко. Тільки в колаборації суспільство зможе перемогти виклики нового часу. Занадто закриті проекти і підходи більше не працюють. Майбутнє за співпрацею.
- Якщо ви хочете дізнатися про минуле, дивіться на сьогодення. Якщо ви хочете дізнатися про майбутнє, теж дивіться на сьогодення. Дійте і мислите так, як ніби майбутнє вже настало.
- Прагнення бути ближче до природи, стикатися з натуральними матеріалами, необробленими фактурами і недосконалими формами впливає на те, який товар найближчим часом буде користуватися попитом, яка візуальна естетика буде в моді. Нові розробки + ремісничі техніки + мейкерскі навички дадуть в результаті несподівано гарний результат.
- Design 1.0 — традиційний, декоративний дизайн, як його розуміли багато років назад. Design 2.0 — дизайн продуктів і сервісів. Design 3.0 — дизайн як інструмент для трансформації організацій. Сьогодні в традиційному наборі дизайн-інструментів майже нічого не залишилося. Можна сміливо сказати, що настала ера пост-дизайну. Design 4.0 — не про те, як виглядає предмет, він зображає як мислить компанія.
- Нова цінність — не володіти предметом, а його використовувати.
- Рітейл йде в онлайн, але бренди як і раніше зберігають офіси і представництва, перетворюючи їх в атмосферні храми з особливими корпоративними цінностями і з неповторною атмосферою. В такому місці захочеться залишитися довше, щоб відчути приналежність до бренду, розділити бачення і доторкнутися до його історії.
- Термін "дизайн-мислення" перетворився в штамп. Про це занадто багато говорять, не розуміючи суті процесів. Дизайн-мислення — це не стікери, і не нотатки на фліпчарті. Це прийняття того, що існує безліч шляхів розвитку бізнесу і роботи над тим чи іншим завданням.
- Компанії будуть зазнавати збитків через свою нездатність змінюватися і адаптуватися до нової, багатоканальної реальності. Аналіз і прогнозування глобальних трендів стає важливим елементом в інноваційній стратегії компаній.
Фото: Лілія Вітер
Читайте також: ТОП-5 полезных и практичных предметов интерьера от YUDIN Product.









Стілець KOLO MAXI
Крісло з розеткою Plump
Диван з розеткою Plump
Стілець Doppio
Стілець Tube
Крісло Corner
Диван Corner
Стілець Корса Х чорного кольору
Стілець Корса лапка
Стілець Корса Х
Стілець Пломбір SE 7509
Кухонний стілець 03В
Стілець Орто новий
Стіл розкладний Бронко HPL top slide
Кухонний стілець 03Б
Стілець Корса
Стіл розкладний Бронко стільниця шпон
Стілець Floki new black
Стілець Mamont soft natural
Стілець Otis натуральний Anthology 7 Mocca
Стілець Motti

25 October 2017, 19:00,
Київ

04 October 2017, 19:00,
Київ

31 October 2017, 19:00,
Київ

27 September 2017, 10:00,
Київ

31 August 2017, 10:00,
Київ

05 August 2017, 10:00,
Київ

28 July 2017, 14:00,
Київ

07 July 2017, 10:00,
Київ

13 June 2017, 17:30,
Київ

16 June 2017, 16:00,
Київ