Про семінар Out of Box Сюзанни Скалскої, що відбувся днями у Києві

HIS
22 червня Сюзанна Скалска, бізнес-аналітик з Нідерландів, провела семінар Out of Box в ТЦ "Домосфера". Захід проходив в рамках щорічної конференції Creascope. Спираючись на глибинний аналіз змін в суспільстві та бізнесі, Сюзанна розповіла, як змінюється сучасний світ, як соціальні тренди впливають на наше життя, запропонувала свої рішення для адаптації в епоху трансформацій.
Усвідомлення змін і розуміння глобальних трендів стає все більш важливим елементом в довгостроковій стратегії компаній.
«Ми не можемо вирішити наші проблеми, використовуючи той же підхід, який був, коли виникає якась проблема», — сказав якось Альберт Ейнштейн. Сюзанна радить міняти кут зору і ділитися досвідом, визнавати зміни, вивчати глобальні тренди і використовувати перехресний досвід з різних дисциплін — це те, що допоможе всім нам вийти на новий рівень мислення і досягти успіху в новій реальності.
Наводимо кілька тез із виступу Сюзанни Скальської:
- Світ змінюється дуже швидко. Тільки в колаборації суспільство зможе перемогти виклики нового часу. Занадто закриті проекти і підходи більше не працюють. Майбутнє за співпрацею.
- Якщо ви хочете дізнатися про минуле, дивіться на сьогодення. Якщо ви хочете дізнатися про майбутнє, теж дивіться на сьогодення. Дійте і мислите так, як ніби майбутнє вже настало.
- Прагнення бути ближче до природи, стикатися з натуральними матеріалами, необробленими фактурами і недосконалими формами впливає на те, який товар найближчим часом буде користуватися попитом, яка візуальна естетика буде в моді. Нові розробки + ремісничі техніки + мейкерскі навички дадуть в результаті несподівано гарний результат.
- Design 1.0 — традиційний, декоративний дизайн, як його розуміли багато років назад. Design 2.0 — дизайн продуктів і сервісів. Design 3.0 — дизайн як інструмент для трансформації організацій. Сьогодні в традиційному наборі дизайн-інструментів майже нічого не залишилося. Можна сміливо сказати, що настала ера пост-дизайну. Design 4.0 — не про те, як виглядає предмет, він зображає як мислить компанія.
- Нова цінність — не володіти предметом, а його використовувати.
- Рітейл йде в онлайн, але бренди як і раніше зберігають офіси і представництва, перетворюючи їх в атмосферні храми з особливими корпоративними цінностями і з неповторною атмосферою. В такому місці захочеться залишитися довше, щоб відчути приналежність до бренду, розділити бачення і доторкнутися до його історії.
- Термін "дизайн-мислення" перетворився в штамп. Про це занадто багато говорять, не розуміючи суті процесів. Дизайн-мислення — це не стікери, і не нотатки на фліпчарті. Це прийняття того, що існує безліч шляхів розвитку бізнесу і роботи над тим чи іншим завданням.
- Компанії будуть зазнавати збитків через свою нездатність змінюватися і адаптуватися до нової, багатоканальної реальності. Аналіз і прогнозування глобальних трендів стає важливим елементом в інноваційній стратегії компаній.
Фото: Лілія Вітер
Читайте також: ТОП-5 полезных и практичных предметов интерьера от YUDIN Product.
-
Ищу идею Ритуал краси по-новому: інтер’єр 365 STUDIO на Оболоні На Оболоні, у престижній новобудові Києва, відкрилася нова студія краси 365 STUDIO — третій заклад мережі, дизайн якого розробила команда Bogdanova Bureau. Цей простір поєднує сучасні технології, природні мотиви та концепцію краси як засобу для відновлення і гармонії.
-
Захист авторських прав архітекторів: у Києві відбудуться події, присвячені інтелектуальній власності
Подія -
UkrArmor від balbek bureau: військовий ритейл нового формату
Вибір редакції -
Архітектурний MeetUp: Як покохати модернізм і врятувати його від забуття?
Подія -
Оновлення Житнього ринку: які зміни чекають на історичний простір?
Архітектура -
Церемонія нагородження кращих архітектурних проєктів України 2024
-
Український Будівельно-Інвестиційний Конгрес 2025: нова ера інвестицій та розвитку
Подія -
Ищу идею Квартира в центрі Києва від Тетяни та Антона Манішиних Дизайнери Антон та Тетяна Манішини створюють функціональні та естетичні простори, вміло доносячи до клієнтів концепцію кожної нової інтер'єрної роботи. Довіра замовників дозволяє авторам вільно творити та створювати справді стильні та зручні для життя інтер'єри. Так склалося і на цей раз: власники квартири довго не могли знайти компроміс та визначитися зі стилістикою нової оселі. Вирішальною стала думка дизайнерів – творчого тандему матері та сина: Тетяна та Антон об'єднали сучасний та класичний стилі, задавши проєкту єдину та чітку концепцію.
-
Світлова інсталяція в Посольстві Італії: День італійського дизайну 2025
-
SAVE MALA OPERA: як команда Гуртум рятує унікальну культурну пам’ятку Києва