Orange outlet club від бюро Hochu rayu

HIS
Простір як вистава, настрій як фестиваль
Кілька днів тому власники та шанувальники мережі аутлетів Orange outlet club відзначили відкриття чергового магазину. Простір нового аутлету, над яким працювали дизайнери добре знайомої нам львівської студії Hochu rayu, знаходиться на території столичного ринку Даринок, що біля арт-заводу Платформа.
На створення дизайн-проекту та його реалізації Віталію та Юркові Кирилівам та Дануті Кріль знадобилося трошки більше ніж місяць. Перед дизайнерами стояло завдання створити такий простір, що не лише б спонукав охочих до шопінгу, але й впливав на їх настрій, спонукав до відпочинку, чи навпаки активностей. “Простір як вистава, настрій як фестиваль” — основна концепція інтер'єру.
Задля виконання цих непростих завдань були реалізовані кілька прийомів: вішаки та стенди з одягом розміщені по спіралі, щоб коханий для багатьох жінок процес вибору одягу ніколи не закінчувався, а чоловіки у цей момент могли відпочити, чи то граючи в комп'ютерні ігри, чи то насолоджуючись улюбленим напоєм біля барної стійки.
На чудовий настрій відвідувачів магазину впливає і різнобарвна палітра, що залучена у оформлені всього торговельного залу. Більш камерним та затишним простір стає у зонах зі спеціальною спущеною стелею. Цікаві авторські деталі, що додають магазину оригінальних рис, були спроектовані та створені дизайнерами власноруч. Тільки но уявіть, повітряна куля, велосипед з багажником та багато інших унікальних речей “приїхали” до Києва зі Львова буквально за кілька годин до відкриття магазину.
Впевнені, що вам також цікаво буде дізнатись передісторію виникнення ще одного дизайнерського елементу. Зверніть увагу на манекени, що стоять в зоні вітрини та ніби запрошують перехожих зазирнути до аутлету. Здавалося б, вони лишень ефектно зображують корпоративний колір та символіку магазину. Та не все так просто. Сфокусуйте свій погляд на цитату, що наведена над ними: “Люди не чорні й не білі. Ми усі багатьох тонів помаранчевого”. Ці слова належать Нілу Гарбісону — британському діячу та митцю, що через вроджену хворобу міг розрізняти лише відтінки сірого, а після встановленої антени з нано-чіпом у його череп побачив майже усі наявні кольори. Власне, коли можливість розрізняти кольори юнаком буда здобута, він одразу ж запевнив, що “усі ми — різних відтінків помаранчевого”. Цей афоризм британця не лише “збігся” з корпоративним кольором Orange outlet club, а й знайшов своє втілення у цьому громадському місті завдяки львівським дизайнерам.
Фото: Саша Атаманюк
hochurayu.com
-
Get me 2 the top Ukraine 2017: фінал ІІ Всеукраїнського конкурсу творчої молоді
Событие -
Інтер’єр крамниці одягу для вагітних жінок від студії Sergey Makhno Architects
Выбор редакции -
Глибокий синій. Інтер'єр квартири в Запоріжжі від NAOMA architecture & design
Выбор редакции -
Colorful Chalet. Частный дом для отдыха от Lauri Brothers
Выбор редакции -
Сливаясь с окружающей средой
Выбор редакции -
Мир сказочных кристаллов: Swarovski Crystal Worlds накануне Нового года
-
Уроки французского
Выбор редакции -
Шоурум The COAT от дизайнерской команды YoDezeen
Выбор редакции -
Теплий мінімалізм будинку з видом на Дніпро
Выбор редакции -
Затишний функціоналізм: інтер'єр від Art-i-Chok для дружньої сучасної родини
Выбор редакции