«Муркотиковий супермаркет»: мережа «Сільпо» під час карантину відкрила в Києві новий магазин

HIS
Величезні клубки ниток, дряпалки для кігтів, портрети хвостатих на стінах, відбитки лапок у залі — справжнісінький муркотиковий всесвіт. Ні, це ми не про котячий рай, а про дизайн нового столичного «Сільпо» на Глибочицькій, де не вистачає лише чотирилапих.
«Муркотиковий супермаркет» площею 1713 кв. м відкрився за адресою м. Київ, вул. Глибочицька, 32б. З особливих зон «Сільпо» у магазині представлені власна пекарня зі свіжоспеченим хлібом, кулінарія із грилем на дровах, рибний відділ зі своїм копченням та продукцією власного засолу, «Власна кондитерська» та «Лавка традицій» із продуктами маленьких господарств та зона із кавою власного обсмажування.
Для концепції нового дизайнерського супермаркету, команда «Сільпо» представила який вигляд міг би мати дім велетенського кота.
«Величезні клубки ниток, дряпалки для кігтів замість колон, портрети хвостатих на стінах, відбитки лапок у торговельному залі, всюди можна досліджувати муркотиковий всесвіт. Магазин схожий на котячий рай, не вистачає тільки чотирилапих», — пояснює ідею маркетинг-директор «Сільпо» Катерина Огуряєва.
Під час відкриття було дотримано усіх санітарних норм та вимог: скасована святкова програма, відбувається контроль температури, захисних масок та кількості відвідувачів у торговельному залі. Кафетерій «Мяу МРРР» біля зони із кулінарією запуститься лише після закінчення карантину.
Це третій новий супермаркет у мережі «Сільпо» від початку 2020 року, у січні відкрився магазин у стилі міжгалактичний корабель у Дніпрі, а у лютому — супермаркет у стилі калейдоскоп в Києві.
Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Більш як п’ять років компанія почала розробляти тематичні дизайни окремих супермаркетів. З 2018-го усі нові «Сільпо» мають індивідуальне оформлення, а наявні магазини оновлюються. В мережі є супермаркети в стилі Всесвіт Мавки, музичний, ямайський та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азійської культури тощо.
У 2019 році видання European Supermarket Magazine відзначило три дизайнерські супермаркети мережі: магазин із дирижаблем і стилем стімпанк; космічний, в якому написи зроблені клінгонською (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях»), та «Сільпо», де можна було б знімати стрічки про ковбоїв із Дикого Заходу.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Була заснована в 1998 році. Станом на 26 квітня 2020-го нараховує 260 супермаркетів, у тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка традицій», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo.
Читайте також: Favore. Дизайн супермаркета сети Fozzy в поселке Козин.
-
Рестайлинг арендного жилья, или интерьер киевской квартиры от Андрея Коротченко
Выбор редакции -
Martin’s: гостевой дом в Киевской области
Выбор редакции -
Mondrian: квартира-студия площадью 52 кв.м от Lauri Brothers
Выбор редакции -
YourFoRest: обновленная столовая в особняке под Киевом
Промо -
Cashmere blue: квартира для сдачи от Марии Сохацкой
Выбор редакции -
Все оттенки белого в проекте киевской квартиры от Vilchinskaya Design Bureau
Выбор редакции -
Дім кількох поколінь: оновлений інтер’єр заміського будинку
Выбор редакции -
Монохромные апартаменты от студии Planium
Выбор редакции -
Buro 21: уютная квартира для сдачи в аренду
Выбор редакции -
Квартира 33 кв.м для сдачи в аренду от JR design