«Муркотиковий супермаркет»: мережа «Сільпо» під час карантину відкрила в Києві новий магазин

HIS
Величезні клубки ниток, дряпалки для кігтів, портрети хвостатих на стінах, відбитки лапок у залі — справжнісінький муркотиковий всесвіт. Ні, це ми не про котячий рай, а про дизайн нового столичного «Сільпо» на Глибочицькій, де не вистачає лише чотирилапих.
«Муркотиковий супермаркет» площею 1713 кв. м відкрився за адресою м. Київ, вул. Глибочицька, 32б. З особливих зон «Сільпо» у магазині представлені власна пекарня зі свіжоспеченим хлібом, кулінарія із грилем на дровах, рибний відділ зі своїм копченням та продукцією власного засолу, «Власна кондитерська» та «Лавка традицій» із продуктами маленьких господарств та зона із кавою власного обсмажування.
Для концепції нового дизайнерського супермаркету, команда «Сільпо» представила який вигляд міг би мати дім велетенського кота.
«Величезні клубки ниток, дряпалки для кігтів замість колон, портрети хвостатих на стінах, відбитки лапок у торговельному залі, всюди можна досліджувати муркотиковий всесвіт. Магазин схожий на котячий рай, не вистачає тільки чотирилапих», — пояснює ідею маркетинг-директор «Сільпо» Катерина Огуряєва.
Під час відкриття було дотримано усіх санітарних норм та вимог: скасована святкова програма, відбувається контроль температури, захисних масок та кількості відвідувачів у торговельному залі. Кафетерій «Мяу МРРР» біля зони із кулінарією запуститься лише після закінчення карантину.
Це третій новий супермаркет у мережі «Сільпо» від початку 2020 року, у січні відкрився магазин у стилі міжгалактичний корабель у Дніпрі, а у лютому — супермаркет у стилі калейдоскоп в Києві.
Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Більш як п’ять років компанія почала розробляти тематичні дизайни окремих супермаркетів. З 2018-го усі нові «Сільпо» мають індивідуальне оформлення, а наявні магазини оновлюються. В мережі є супермаркети в стилі Всесвіт Мавки, музичний, ямайський та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азійської культури тощо.
У 2019 році видання European Supermarket Magazine відзначило три дизайнерські супермаркети мережі: магазин із дирижаблем і стилем стімпанк; космічний, в якому написи зроблені клінгонською (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях»), та «Сільпо», де можна було б знімати стрічки про ковбоїв із Дикого Заходу.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Була заснована в 1998 році. Станом на 26 квітня 2020-го нараховує 260 супермаркетів, у тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка традицій», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo.
Читайте також: Favore. Дизайн супермаркета сети Fozzy в поселке Козин.
-
Ищу идею Ритуал краси по-новому: інтер’єр 365 STUDIO на Оболоні На Оболоні, у престижній новобудові Києва, відкрилася нова студія краси 365 STUDIO — третій заклад мережі, дизайн якого розробила команда Bogdanova Bureau. Цей простір поєднує сучасні технології, природні мотиви та концепцію краси як засобу для відновлення і гармонії.
-
Захист авторських прав архітекторів: у Києві відбудуться події, присвячені інтелектуальній власності
Подія -
UkrArmor від balbek bureau: військовий ритейл нового формату
Вибір редакції -
Архітектурний MeetUp: Як покохати модернізм і врятувати його від забуття?
Подія -
Оновлення Житнього ринку: які зміни чекають на історичний простір?
Архітектура -
Ищу идею COOSH Showroom в Одесі: інтер’єр, що отримав ArchDaily 2025 Building of the Year Проєкт магазину COOSH в Одесі, розроблений українською студією Sivak+Partners, став переможцем престижної премії ArchDaily 2025 Building of the Year у категорії "Комерційна архітектура". Архітектурне бюро створило унікальний простір, що виходить за межі традиційного розуміння рітейл-дизайну, поєднуючи скандинавську мінімалістичну естетику з тактильними та атмосферними ефектами.
-
Церемонія нагородження кращих архітектурних проєктів України 2024
-
Ищу идею Універсальний мистецький простір у Яремче: як старе приміщення перетворилося на сучасну галерею Відновлення автентичності та створення простору, що слугує мистецтву,— ось головна мета нового арт-простору в Яремче. Це місце народилося з ідеї зробити галерею універсальним майданчиком для виставок і подій, які підтримують українську культуру. Завдяки командній роботі та сміливим рішенням вдалося створити інтер’єр, що підсилює мистецтво, не відволікаючи від нього увагу.