Архітектор Юлій Черевко: як адаптувати свій бізнес до воєнних умов та знайти нових клієнтів
PAINTIT
Paintit – студія інтер’єрного проєктування з Києва. Понад 10 років команда дизайнерів на чолі з архітектором Юлієм Черевко створюють та реалізовують кастомізовані проєкти як приватного, так і громадського форматів. Після ворожого нападу рф на Україну колектив Paintit, як і інші українські дизайн-студії, стикнувся з новими реаліями інтер'єрного ринку. Та Юлій Черевко вже має кілька особистих інсайтів і готовий ними поділитися з колегами.
Привіт, мене звати Юлій Черевко, я архітектор та засновник студії PAINTIT.
Багато хто нас може знати завдяки таким проєктам як Lipky Twins, Синагога на Подолі, музичний канал “М1”, та інші. З 2016 р. самостійного плавання ми зі студією пройшли через вогонь, воду та мідні труби, а зараз проходимо і через війну. І за всі ці випробування я дечому навчився. Я розповім про інсайти із власного досвіду, які допомогли нам і, сподіваюсь, будуть корисні й вам.
1. Не клади всі яйця в один кошик.
Один із наших перших самостійних проєктів був багатоквартирний житловий будинок на 5000 кв.м. Великий та складний проєкт, який з'їв в нас майже рік життя та півтони нервових клітин.
Всі ми колись працювали на “портфоліо”, чи за “зробіть за три копійки, і я дам вам потім ще 100500 проєктів”. Звичайно ніяких потім нових проєктів немає.
Правильний розподіл часу між операційною роботою та залученням нових клієнтів має бути в основі тайм менеджменту кожного підприємця. Будувати плани, спираючись тільки на один проєкт – доволі ризиковано, а “сарафанне радіо” – не є інструментом для планування.
Lipky Twins
2. Нас і так впізнають, бо ми робимо круто.
Не впізнають.
Взагалі, історія з маркетингом вона про те, що обгортка дуже важлива, і те, як вона буде подана – це перше враження, ну і звісно вміст також не повинен підвести, але після обгортки.
Як би ти не називав послугу “дизайн інтер'єру” – це все одно бізнес, і як у будь-якому бізнесі, в нього є дві “ноги” – “нога менеджменту” та “нога маркетингу”. Якщо одну з них не розвивати, ви стоятимете на місці.
3. Прожект менеджмент.
Коли ти команда з однієї людини – ти не команда.
Навіть на прикладі одного проєкту тобі важко візити, креслити, підбирати, лаятись, спілкуватись, а коли в тебе три, пʼять проєктів – це неможливо. Другою, ок, можливо, третьою людиною в офісі має стати прожект. Процес ведення проєкту – це також сервіс, який клієнт отримує всю дорогу вашої співпраці з ним.
Отже, Архітектор + Прожект=❤️
Музичний телеканал “М1”
4. Не клади всі яйця в один кошик – 2.
Масштабуйте свій бізнес на інші країни. Зараз це, як ніколи, доречно. Ось це – мій свіженький інсайт.
До 24 лютого в студії було приблизно 10 проєктів, після 24 лютого – 0. Я розумів, що потрібно щось робити та в темпі перемикнутися на інший ринок. Ми зібрали список дизайн-студій, з більш ніж 10 країн світу, там було приблизно по 50–100 мейлів на кожну країну. Ми розіслали їм листи з пропозицією колаби. Десь 40% мені відписали. 20% написали, що в нас круті роботи, інші 20% запропонували разом працювати в тому чи іншому форматі.
Lipky Twins
5. Не будь соромʼязливим, тебе все одно ніхто не знає.
Декілька років тому нас запросили взяти участь у тендері доволі великого проєкту. Ми відправили кошторис замовнику.
Через кілька днів я дізнався, що замовник схильний до іншої студії. Тоді ми всією студією, за два дні, розробили концепт проєкту та надіслали замовнику ще один лист, бо цифри не несли тієї цінності, яку ми пропонували. Ще через кілька днів ми напросились на презентацію цього концепту.
Здається, ми взяли їх змором. Проєкт був наш.
UPD. Ініціатива – це ключ, який відкриває двері можливостям.
Долучайтесь до ініціатив по відбудові країни, пропонуйте свої ідеї, коли як не зараз!
Всім миру.
Музичний канал “М1”
-
В Києві пройде ІІ-й УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОНГРЕС #WE MUST BE THE CHANGE
Подія -
Мікс протилежностей: як збалансувати мінімалізм та максималізм в дизайні комерційного інтер’єру
Ідея -
Дизайнерка Ліза Пишнєва представляє DESIGN TRENDS GUIDE 2024-2025: огляд основних трендів у світі предметного та інтер'єрного дизайну
Ідея -
Тренди в дизайні комерційних інтер’єрів 2024
-
'CPD: Ukraine': сесія з підвищення кваліфікації у рамках проєкту U-RE-HERIT
-
«Безпека як імператив сьогодення»: PRAGMATIKA.MEDIA відновлює цикл заходів проєкту «Архітектурний MeetUp»
Подія -
Локальний шарм: вплив культурних елементів на офісний дизайн
- Ищу идею Как легко и быстро преобразить любой интерьер: 5 идей от MD studio Необязательно делать ремонт, чтобы изменить внешний вид любимой комнаты. Иногда даже незначительные штрихи могут полностью преобразить квартиру, в которой вы привыкли проводить целые дни. От керамического светильника до тропического растения — есть много разных способов освежить любое пространство. О 5 любимых уловках рассказала дизайнер интерьера и основательница MD studio Елена Мошарова.
-
PROTOTYPING 2040: 4 сценарії майбутнього від Сюзанни Скалскої
-
Выбираем межкомнатные двери
Промо