«Титанік 2» вирушає в рейс
HIS
Двотижневий рейс сучасної репліки легендарного «Титаніка», який затонув в 1912 році, почнеться в Китаї у 2022 році, включаючи зупинку в Дубай, а після в Саутгемптоні, Великобританія. Однак в планах власника судна – відправляти «Титанік» щотижня з Саутгемптона до Нью-Йорка, тобто за початковим маршрутом, який не змогла подолати перша версія корабля понад сто років тому.
Ідея будівництва «Титаніка 2» належить одному з найбагатших людей Австралії — шахтному магнату Клайву Палмеру. 30 квітня 2012 року на спеціальній прес-конференції Палмер приголомшив громадськість заявою про створення нової сучасної копії RMS Titanic. Нове судно вагою 90 тис. тонн має пасажирську пропускну спроможність у 2435 чоловік, припускаючи розміщення ще 900 осіб з команди.
Зрозуміло, що розробники нового лайнера врахували помилки минулого і наукові винаходи сьогодення, забезпечивши судно сучасними системами евакуації, цифровою навігацією, новітніми радіолокаційними системами та супутниковим управлінням. А ще новий «Титанік» — це зелені сади на верхніх палубах, каюти класу-люкс, басейни, першокласний сервіс і багато іншого, чого не було в першій версії.
Деякі родичі пасажирів, які загинули під час першого рейсу, засудили проект, як «аморальний». Однак офіс компанії Blue Star Line (за аналогією з відомою британською White Star Line, якій належало оригінальне судно) вже «заспамлений» запитами від потенційних клієнтів, що пропонують заплатити до 640 тис. фунтів стерлінгів, щоб потрапити в число перших людей, що відправляться в круїз на «Титаніку 2».
Клайв Фредерік Палмер — австралійський бізнесмен, якому належать компанії по видобутку залізної руди, нікелю і вугілля. У 2013 році журнал Forbes оцінював його стан на рівні 895 млн. доларів США.
У 2012 Клайв Палмер підписав меморандум про співпрацю з однією з найбільших суднобудівних підприємств у світі, китайською CSC Jinling. З цього і почалася епопея «Титанік 2». Пізніше до проекту були підключені ще три великі компанії: Deltamarin (морський дизайн, інжиніринг, будівництво), Tillberg Design Sweden (дизайн круїзних суден, інтер'єри готелю і ресторану) і Lloyd's Register Group Ltd (організація морських перевезень). Один зі зменшених прототипів вже був випробуваний в Німеччині.
Новий круїзний лайнер буде на 100% вогнетривким і володіти посиленим корпусом класу PC6, що витримує айсберги та будь-які екстремальні погодні умови. Довжина судна становитиме 254 м, всього на три дюйми довше за оригінал. Ширина буде перевершувати оригінальну на 4,2 м, що підвищить стійкість лайнера.
Зовнішній вигляд корабля буде практично таким же, як і у його столітнього попередника, але все ж це буде судно 21-го століття. Вугільні котли та парові двигуни замінили на дизельні, точніше на чотири дизельні генераторні установки Warstila 46F, два 12-циліндрових двигуни 12V46F, кожен з яких буде виробляти 14 400 кВт енергії та два восьмициліндрових двигуна потужністю 9 600 кВт кожен.
Для 18 рятувальних шлюпок і рятувальних літаків була спроектована спеціальна палуба безпеки. Поки ще не прийнято рішення про те, чи будуть на борту палубні гаражі для автомобілів. На сьогодні вартість будівництва нового лайнера оцінена приблизно в 400 млн. фунтів стерлінгів.
Очікувалося, що спуск нового судна на воду відбудеться вже в цьому році. До цього, сучасна репліка «Титаніка» повинна була бути введена в експлуатацію у 2016-м. Тепер дата перенесена, і це 2022 рік, 110-річний ювілей першого трагічно невдалого круїзу.
Так само, як оригінальний лайнер, Titanic 2 буде поділений на три пасажирських класи. Зали нового «Титаніка» і громадські місця будуть відтворені в найдрібніших деталях, щоб відповідати оригінальному вигляду першого корабля. В інтер'єрі сучасного лайнера збережеться класичне буазері, дерев'яні меблі, створені на замовлення, оригінальні твори мистецтва, світильники, кришталеві люстри.
Зрозуміло, що каюти нижньої палуби тепер не будуть нагадувати хлів. Вони спроектовані з урахуванням всіх сучасних зручностей. На новій «Палубі безпеки» планується розмістити казино, магазини роздрібної торгівлі, лазарет і 400-місцевий театральний зал.
Крім того, проект «Титаніка 2» має три громадських їдальні, турецьку лазню, кафе Parisien (кондитерська), солярій з двома басейнами та джакузі, спа-комплекс, тренажерні зали, салон для курців, бари і ресторан, меню якого розробляли 68 першокласних шефів.
Цікаво, що на судні також будуть встановлені і репліки-симуляції, такі як машинний зал з паровим двигуном, котли, які вже давно не використовуються в суднобудуванні такого типу, і навіть копія капітанського містка з декоративним штурвалом.
Читайте також: Изобретатели, убитые своими изобретениями.
-
Neptune: Капсула для комерційних подорожей у стратосферу
-
Chia-Chair: крісло-грядка для вирощування рослин
Идея -
Меблі з тирси: проєкт Printed Nature від Гаррі Талера
Идея -
Тканина з яблучної макухи від Studio Sozai Center
Идея -
Reon Pocket — кишеньковий кондиціонер від Sony
-
Рoimo — надувний електричний скутер, який можна сховати у рюкзак
-
Dancer: электрический автобус с кузовом из переработанных ПЭТ-бутылок
-
Дизайнеры не дремлют: защитные маски, которые появились во время карантина
-
Плавающие апартаменты по мотивам бондианы
-
«Zero Likes» — выставка фото, которые никто не лайкнул в Instagram
Событие