Шоурум CHER’17: віртуальна естетика від студії Tempproject
HIS
Новий простір українського бренду CHER’17 відкрився на одній з центральних вулиць столиці, на першому поверсі будинку, збудованого у другій половині XIX століття. Перед дизайнеркою Анастасією Темпінською стояла задача створити флагманський магазин, що проявить характер бренду та підвищить його статус.
Дизайн-концепт інтер'єру шоурума виник із тренду диджиталізації у галузі фешн. Існує чимало магазинів з онлайн-шоурумами та віртуальними примірками, популярності набуває віртуальний одяг, який можна носити, перебуваючи всередині метавсесвіту. Віртуальний простір формує власну естетику, якій притаманні мінімалізм, гра з пропорціями предметів та акцентовані кольори. Магазин CHER’17 – це фізичний інтер’єр, створений в естетиці віртуального простору.
Стійка рецепції, що імітує масивну кам’яну брилу – це метафора природи, яка зухвало вривається у наше прискорене життя. Цінність природи залишається константою як у урбаністичній реальності, так і у стерильній метасимуляції. Це нагадування про можливість зупинитися, видихнути, підзарядити батарейки та відчути життя на дотик.
Ще одним елементом, що перегукується з природою, стали дзеркальні та металеві поверхні. Вони пропонують відвідувачам магазину різноманітні варіанти «інстаграмних» ракурсів.
«Дзеркала різних форм та конфігурацій дають додаткове повітря та розмивають фізичні кордони простору. Для мене дзеркала, так само як сталеві поверхні – це метафора озера, річки або бензинових розводів у калюжі на асфальті. Вода – це моє натхнення, жива субстанція, за якою можна спостерігати нескінченно. Природна розкіш, яку ми не завжди цінуємо», – коментує дизайнерка Анастасія Темпінська.
Простір магазину має видовжену форму та розділений на три зони. Центральний елемент першого залу – масивний синій диван, зібраний з видовжених циліндричних форм. Позаду нього розміщений Led-екран для брендового контенту. Форма дивану перегукується з металевими столиками з обрізаних труб та м’якими пуфами в зоні примірочних.
Другий зал має стіни та подіум ніжно-рожевого кольору. Посеред зали стоїть рожева мармурова раковина, що має два крани: з водою та ігристим. Шопінг у компанії подруг – це не лише примірки та покупки, але також спілкування та насолода життям.
У третій зоні, що знаходиться в глибині зали, домінує насичений ультрамариновий відтінок поверхонь та меблів.
Робота над дизайном флагманського магазину розпочалася в серпні 2022 року. Зустрічі клієнтів з дизайнером відбувалися між сиренами повітряних атак. Виробництво меблів ризикувало не вкластися в дедлайн через відключення електроенергії в Києві. 10 жовтня, в період коли тривали ремонтні роботи, в центрі Києва, близько пів кілометра від магазину, впала російська ракета. Втім життя в столиці триває – кияни працюють, відвідують громадські заклади та ходять на шопінг.
Фото: Андрій Безуглов
-
Бутик Milla Nova у Варшаві: космічний мінімалізм від Balbek Bureau
Выбор редакции -
Просочений духом лісу та гір: магазин для альпіністів у Пекіні
-
MVRDV для Tiffany & Co: фасад бутика з переробленого океанського пластика
- Ищу идею Шоурум the Coat. Дизайн від Rina Lovko Studio Над проєктом шоуруму українського бренду the Coat, заснованого у 2014 році Катериною Сільченко, працювали Ріна Ловко та Дарина Шпурик. Джерелом натхнення для дизайнерів стали жінки: сильні, пристрасні та делікатні водночас.
-
Louis Vuitton x Yayoi Kusama: друга зіркова колаборація
-
Дизайн книжного магазина в Пекине от X + LIVING
-
Ювелирный заплыв: бутик-бассейн на Миконосе
-
В мире Вилли Вонка: 11 кондитерских со всего мира
Обзор -
RinaLovko Studio: шоурум украинского бренда головных уборов Ruslan Baginskiy
Выбор редакции - Ищу идею Инстаграмный метод: интерьер шоурума HIS в ТЦ Домосфера от Ольги Новиковой Над интерьером шоурума украинской мебели HIS, который открылся этой осенью в ТЦ Домосфера, работала архитектор, дизайнер, руководитель студии Martin’s Ольга Новикова. Об инстаграмной концепции, цветовой палитре и модельном ряде нового выставочнго пространства первого ритейлера украинской мебели, света и декора, мы рассказываем в сегодняшней статье.