Рідкісний кабріолет Isetta “Bubble Window” 1956 року було продано на аукціоні Sotheby’s за 89 700 доларів США
HIS
У 1954 році відомий італійський інженер Ренцо Рівольта продав свій прототип міні-кару Isetta, а також його плани, та навіть інструменти для збірки мюнхенському заводу Bayerische Motoren Werke. Ідея гібридного авто-мотоцикла BMW, обладнаного аеро-двигуном, була розроблена Рівольтою ще до Другої світової війни, але тільки у 1950-х роках вона виявилася корисною.
Після війни завод BMW було майже зруйновано, грошей в розбитій Німеччині теж не було. Першою післявоєнною серією автомобілів тоді стали великі та незграбні машини-бульбашки (BMV 501, 502), більш відомі серед самих німців під назвою «Ангели Бароко». Але вони не були цікаві практичному німецькому суспільству. Саме тоді Ренцо Рівольта і запропонував свою естетичну та практичну розробку, модель Isetta.
Саме Isetta допомогла продукції BMW зайняти нішу легко доступних та економних авто. Модель встановлювала рекорди продажів у 1956, 1957 роках, коли Суецька криза перервала постачання нафти у Європу.
Елегантне авто залишалося у виробництві вісім років. За цей час завод Bayerische Motoren Werke лише в Німеччині виробив 160 тис. одиниць популярної машини. Виробництво Isetta відбувалося також на заводах у Франції, Бельгії, Іспанії та Бразилії. Так невеличкий гібрид авто і мотоцикла став одним із рятівних факторів для компанії BMW, яку ми добре знаємо й сьогодні.
Всі BMW Isetta мали люки з тканини. Деякі модифікації моделі були кабріолетами, їх було оснащено класичним складаним дахом. Саме такий варіант міні-кару було нещодавно продано на аукціоні Sotheby’s за $ 89 700.
Кабріолетів Isetta було вироблено всього близько 50 одиниць, більшість з яких експортували у США та Південну Америку.
Модель, що продали на Sotheby’s, мала рідкісні «тропічні» отвори у дверях. Авто було добре відреставроване, мало світло-зелений колір, строкате внутрішнє оздоблення та невеличку поличку в задній частині. Верхня частина моделі складалася з двох секцій. Перша дозволяла відчинити люк, як в класичних машинах Isetta, тоді як друга повністю складала дах.
Така модифікація Isetta є найбільш рідкісною сьогодні, при тому що й оригінальна модель вважається раритетом.
Читайте також: Nike створили кросівки для прогулянок по Місяцю. Їх вартість 510 доларів.
-
18.08.2021 13:48
Как выбрать смартфон для разных задач
-
Яблуко на воді: Apple відкриває в Сінгапурі черговий магазин
-
Бондмобіль повертається: Aston Martin відновив виробництво DB5, оснащеного шпигунськими гаджетами
-
Рoimo — надувний електричний скутер, який можна сховати у рюкзак
-
Lost wheels: дивовижний світ покинутих автомобілів у знімках Дітера Кляйна
-
Новинки от JUNG: рамки из серий А 550 И А FLOW
Промо -
LA Auto Show 2018: автомобили и концепты
Событие -
Global 7500 от Bombardier: новый джет бизнес-класса для жизни над облаками
-
Колесим красиво: мобильный дом в стиле mid-century modern
Идея -
Золота нагорода для бамбукового велосипеда