Реновація Театру Франка: поєднання мистецтва, історії та сучасності

Анастасия Белогривцева
Театр імені Івана Франка відкрив нову сторінку у своїй історії, презентувавши оновлений вигляд холу та гримерок. Під час мистецького заходу, організованого спільно з Decoratorskyi, глядачам було представлено результати першого етапу реновації, який також включає роботу над гардеробом та іншими приміщеннями. Ремонт став частиною більш масштабного шляху до оновлення театру, що об’єднує традиції та сучасність.
Особливий акцент у проекті зроблено на кольоровій палітрі, створеній за допомогою фарб Little Greene — британського бренду з понад 300-річною історією, який використовується для декорування визначних історичних будівель, музеїв та театрів по всьому світу. Тепер ця елегантність доступна і в Театрі Франка.
Єдність у змінах
«Я щиро радію нашій колаборації. Скажу відверто, ідея реновації театру в найважчі часи сприймалася досить скептично. Ми розпочали ремонт не заради зовнішньої краси чи просто змін – це частина нашого шляху творення та оновлення театру. Це складний, але необхідний процес, який об’єднує нашу спільноту. Те, що ви сьогодні тут, на цій презентації, – це свідчення нашої єдності, нашої сили та непохитної віри у перемогу,» – зазначив генеральний директор і художній керівник театру Євген Нищук.
Дизайн, що надихає
Протягом трьох днів заходу гості мали можливість:
- ознайомитися з новою колекцією шпалер і текстилю від українського дизайнера Євгенія Литвиненка та бренду The O.,
- дізнатися, як саме фарби Little Greene здатні трансформувати інтер’єр,
- послухати лекцію від відомої експертки інтер’єрного дизайну Олесі Нєстєркової.
Інтер'єр оновлених приміщень став символом гармонії традицій і сучасного підходу до декору. Синій колір, що вже прикрашає хол театру, — лише початок. Як зазначила представниця «Декораторського» Олена Маякова: "У майбутньому театр отримуватиме ще більше цікавих кольорів із глибокою історією."
Мистецтво допомагати
Учасники заходу могли придбати сувенірні баночки з фарбою, яка використовувалася для фарбування театру. Усі зібрані кошти підуть на підтримку притулку для тварин на Київщині, демонструючи, як реновація може поєднувати в собі мистецтво і благодійність.
Партнери, які змінюють майбутнє
Реновація Театру Франка стала можливою завдяки підтримці партнерів: Sense Bank, Visa Україна, Forma Architectural Studio, Angry Agency, експертів із декору Decoratorskyi.
Цей проект є не просто оновленням простору, а втіленням ідеї єдності, віри у майбутнє та збереження культурної спадщини через інновації.
-
UkrArmor від balbek bureau: військовий ритейл нового формату
Выбор редакции -
Оновлення Житнього ринку: які зміни чекають на історичний простір?
Архитектура -
Ищу идею COOSH Showroom в Одесі: інтер’єр, що отримав ArchDaily 2025 Building of the Year Проєкт магазину COOSH в Одесі, розроблений українською студією Sivak+Partners, став переможцем престижної премії ArchDaily 2025 Building of the Year у категорії "Комерційна архітектура". Архітектурне бюро створило унікальний простір, що виходить за межі традиційного розуміння рітейл-дизайну, поєднуючи скандинавську мінімалістичну естетику з тактильними та атмосферними ефектами.
-
Ищу идею Універсальний мистецький простір у Яремче: як старе приміщення перетворилося на сучасну галерею Відновлення автентичності та створення простору, що слугує мистецтву,— ось головна мета нового арт-простору в Яремче. Це місце народилося з ідеї зробити галерею універсальним майданчиком для виставок і подій, які підтримують українську культуру. Завдяки командній роботі та сміливим рішенням вдалося створити інтер’єр, що підсилює мистецтво, не відволікаючи від нього увагу.
-
Ищу идею Nova Akademika: сучасний освітній простір для українських дітей у Польщі від ZIKZAK Architects У лютому 2025 року у польському містечку Пястув відкриється друга школа для українських дітей під егідою STUDY.UA – Nova Akademika. Цей освітній простір для учнів 1-6 класів поєднує передові підходи до навчання, інноваційну архітектуру та дизайн, орієнтований на комфорт та розвиток дитини.
-
Chanel у Grand Palais: мода, що стає частиною архітектури
-
Ищу идею Новий Smartass Gym&Soul у Києві Smartass Gym&Soul — це інноваційний фітнес-простір у Києві, що поєднує концепцію групових тренувань у зоні Gym та майндфул групових занять у зоні Soul. Ці два простори об'єднує спільна філософія здорового способу життя, яка доповнюється фуд-кафе Smartass Cafe, створюючи гармонійну атмосферу для тіла та душі. Проєкт реалізовувався командою Smartass Design Studio, під керівництвом головної архітекторки Катерини Кузьменко.
-
Ищу идею Історія та інновації в дизайні: 128 Podil Food Market як новий символ Подолу 128 Podil Food Market, флагманський заклад київської мережі 128, привносить свіжий і динамічний підхід до Подолу в Києві. Дизайн цього амбітного проєкту, розроблений Balbek Bureau, поєднує історичну автентичність і сучасний стиль, створюючи привабливий простір для місцевих жителів і туристів. Розташований у колишній будівлі автостанції, цей маркет займає 205 м² інтер’єру та має додаткову терасу площею 583 м², що забезпечує ідеальний баланс між затишком, ностальгією і інноваціями.
-
Wellness у Taryan Towers: інноваційний СПА-простір від ZIKZAK Architects
-
Шоурум професійної косметики Pleka у Києві від Bude Architects
Выбор редакции