Під впливом раннього Відродження: колекція спортивних курток від Moncler та Valentino
Анастасия Белогривцева
Італійський бренд елітного спортивного одягу Moncler у співпраці з домом Valentino створив колекцію Capsule, натхненну творами митців часів раннього Ренесансу
До розробки дизайну лінійки одягу Capsule брендом Moncler був запрошений креативний директор дому Valentino П’єр Паоло Піччолі (Pier Paolo Piccioli). В роботі він використовував відомий надлегкий нейлон від Moncler, аби створити трохи незвичайну та навіть потойбічну колекцію, що поєднувала б високу моду та стиль лижного одягу.
У своїй роботі італійський дизайнер використовував чисті форми та сміливі кольори. Так він реалізовував бачення одягу, образи якого, за словами самого Піччолі, були натхнені картинами раннього Відродження. У формах моделей легко читаються релігійні мотиви, властиві живопису ранньої доби Ренесансу, – довгополі спідниці, капюшони та довгі рукавички.
Текстильний дизайнер та фотограф Сюзан Йонгманс зняла з речами колекції концептуальну фотосесію, де ще більше розкриває ренесансні образи, що дали натхнення Піччолі.
Новий проект Moncler, направлений на співпрацю із запрошеними дизайнерами, дебютував в Мілані ще лютому цього року. Відомо, що італійській бренд запросив до участі у розробці ексклюзивних колекцій одягу не тільки Піччолі, а і японського дизайнера Хіросі Фудзівару, модельєра Сімоне Роша та британського автора чоловічого одягу Крейга Гріна. С тих пір Moncler випускає ексклюзивну колекцію одягу один раз в кожні півроку.
Читайте також: Pantone выпустил коллекцию носков в самых актуальных цветах.
-
Одежда, которая спасет вас от дождя, а океаны от загрязнения
-
Захисний міхур від COVID-19 — актуальна розробка міланської студії DesignLibero
-
Snowman Carrier: японський бренд Tsuchiya Kaban розробив сумку для транспортування сніговика
Идея -
Кроссовки на миллион: Adidas и Meissen создали модель ZX8000 Porcelain с ручной росписью и фарфоровыми деталями
-
Палитра африканских флагов в новой коллекции Adidas от Фаррела Уильямса
-
Одяг часів Ренесансу з пакувальних матеріалів від художниці Сюзанне Йонгманс
Идея -
Nike створили кросівки для прогулянок по Місяцю. Їх вартість 510 доларів
-
Hokusai Blue від Uniqlo, або японське мистецтво на японських футболках
-
Pantone выпустил коллекцию носков в самых актуальных цветах
Идея -
Первая технологическая коллекция Tom Dixon