Мистецтво слова від дизайнера Ji Lee
HIS
Колекція логотипів з простих слів, проте з глибоким значенням
Американський дизайнер родом з Кореї Джи Лі (Ji Lee) кілька років тому представив на розсуд громадськості власну колекцію логотипів. Символи були зібрані в книгу, що мала назву «Слово як образ» (“Word As 'Image”). На щастя, творчість графічного дизайнера на цьому не була припинена. Джи Лі вирішив не зупинятися на створеному та опублікував інтерактивну електронну книгу, куди додав нові, актуальніші каліграми.
«Для кожного з нас в дитинстві букви були іграшками. Ми гралися кубиками з нанесеними на їх сторони буквами, розмальовували букви у підручниках, пізніше складали з них слова, а згодом і речення. З речень почали виникати думки. Зараз ми вже не граємо в букви, а просто, на жаль, іноді сухо використовуємо їх», — коментує художник.
Інтерактивну збірку каліграм Лі можна знайти на iTunes або ж Amazon.
-
Ukraine Now And Forever: альтернативна айдентика від Братів Юдіних
-
Всесвітньо відомий архітектор Рейнір де Ґрааф представить свою нову книгу "Мастерплан" в Києві
-
INTERIOR DESIGN in Ukraine – 2: вышел второй сборник украинских интерьеров
-
«Мастерплан»: видавництво CANactions випустить роман Рейніра де Ґраафа українською
-
ART The Frame: конкурс для художників та фотографів від Samsung
-
«Проста мова моїх почуттів»: серія портретів від Арінце Стенлі
-
Патрисія Уркіола: фрагмент з книги «Жінки у дизайні» Ліббі Селлерс
-
Новинка від видавництва ArtHuss – «Жінки у дизайні»
-
Костянтин Кожемяка: про візуальну культуру, літературу, що надихає, та новинки видавництва ArtHuss
Интервью -
15 практичних порад про те, як облаштувати свій простір. Від авторки книги “Життя з візерунком” Ребекки Етвуд