Корпорація Hisense виходить на український ринок електроніки
HIS
Минулої п'ятниці відбулася офіційна презентація бренду Hisense — однієї з найбільших корпорацій Китаю. Незабаром на українському ринку електроніки компанія представить свої найпопулярніші продукти — телевізори Ultra HD TV і Full HD TV. Про них і піде мова у нашій сьогоднішній статті.
Корпорація Hisense, що була заснована в 1969 році, розпочинає продаж своєї продукції в Україні. Це одна з найбільших промислових корпорацій Китаю, що спеціалізується на розробці та виробництві електроніки і високотехнологічної продукції та може похвалитися безліччю патентів та інноваційних розробок. Hisense має власні науково-дослідні центри, які знаходяться не тільки в Китаї, але і в США, Німеччині, Канаді, Японії, Ізраїлі. Продукція під торговою маркою Hisense продається у 80 країнах світу, на 4 континентах. Hisense — один зі світових лідерів у сегменті телевізорів для дому. За результатами 2016 року, бренд посів 3 місце у світі з ринковою часткою в 6,2 %.
«Hisense починає офіційні продажі телевізорів в Україні, оскільки вважає цей ринок перспективним. Він стрімко розвивається, і наша компанія поспішає задовольнити потреби українських користувачів, пропонуючи їм телевізори високої якості за значно нижчою ціною, ніж в основних конкурентів. Українці зможуть придбати телевізори Hisense вже на початку липня», — розповідає Ненсі Жанг, регіональний директор із продажів у країнах Східної Європи Hisense International Co., LTD.
Ultra HD TV — це телевізійні панелі 4-го покоління, які пропонують глядачеві незрівнянну якість картинки, що в чотири рази перевершує звичайні екрани Full HD. Елегантні телевізори Hisense перетворять вітальню на справжній кінотеатр удома: екрани Hisense забезпечують неймовірну деталізацію зображення навіть на досить близькій відстані.
І телевізори Ultra HD TV, і світлодіодні Full HD TV мають технологію поліпшення зображення, завдяки якій користувачі зможуть насолоджуватися яскравими натуральними кольорами та чіткими деталями.
Програмне забезпечення Vidaa — це нове слово в Smart TV. Інтуїтивно зрозумілий ексклюзивний інтерфейс користувача, яким оснащені телевізори Hisense, легко переносить глядача у світ необмежених розваг. Простий і швидкий доступ до онлайн-контенту, підключених гаджетів, зовнішніх пристроїв робить використання телевізорів приємним і легким. Наявність попередньо встановлених додатків для Smart TV і опція дозавантаження дозволяють максимально персоналізувати пристрій для зручного використання.
Найкраща якість за доступною ціною — один з основоположних принципів роботи компанії. Всі телевізори Hisense мають високоякісні світлодіодні дисплеї зі зворотним підсвічуванням матриці, які забезпечують найвищий стандарт зображення, потрійний тюнер, функцію запису, CI+ термінал, кілька HDMI- та USB-портів.
Високу репутацію бренду підтверджує і той факт, що Hisense є спонсором важливих спортивних подій: Відкритого чемпіонату Австралії з тенісу, перегонів Joe Gibbs Racing серії NASCAR Xfinity в США. Бренд також виступає офіційним преміум-партнером Ліги чемпіонів і футбольного клубу Бундесліги «Шальке 04». У 2015 році компанія стала глобальним партнером ЮНЕП (програма ООН з навколишнього середовища), а в 2011 — партнером всесвітньої премії SEED, що підтримує інноваційних підприємців.
Читайте також: Квартирные гаджеты.
-
18.08.2021 13:48
Как выбрать смартфон для разных задач
-
Яблуко на воді: Apple відкриває в Сінгапурі черговий магазин
-
Бондмобіль повертається: Aston Martin відновив виробництво DB5, оснащеного шпигунськими гаджетами
-
Рoimo — надувний електричний скутер, який можна сховати у рюкзак
-
Lost wheels: дивовижний світ покинутих автомобілів у знімках Дітера Кляйна
-
Новинки от JUNG: рамки из серий А 550 И А FLOW
Промо -
LA Auto Show 2018: автомобили и концепты
Событие -
Global 7500 от Bombardier: новый джет бизнес-класса для жизни над облаками
-
Колесим красиво: мобильный дом в стиле mid-century modern
Идея -
Золота нагорода для бамбукового велосипеда