Інтер’єр квартири на Воздвиженці від Ксені Буци
HIS
Проєкт цієї столичної квартири передбачав об'єднання двох сусідніх, тож робота над плануванням була копіткою. У результаті дизайнерці Ксені Буці вдалося організувати зручну логістику на 127 кв. метрах та, крім загальних зон, розмістити по приватній кімнаті для кожного члена родини, реалізувати мрію господині – містку гардеробну, і все це згідно зі стилістичними вподобаннями замовників. Детальніше про проєкт розповідає сама дизайнерка.
Замовники – молода сім'я з двома дітьми (дівчинка 13 років та хлопчик 7 років) – мріяли про затишний інтер’єр з легкими вкрапленнями українського фольку. Оскільки замовниця працює в рекламі, їй вдалось зробити ідеальний бриф щодо нашого майбутнього проєкту. Більш детального я ще ніколи не отримувала. Ось кілька цитат з нього:
- «Нотки українського фольку, але так щоб це не перетворилося у вишиванку. Чи маленькі вкраплення традиційного фольку, чи його сучасна інтерпретація. Можливо, не конкретно українські цитати, а елементи рустикальності, проте небагато».
- «Якомога більше місць для зберігання, щоб життя з дітьми не перетворило красу в захламленість».
- «Медове дерево в комбінації з природними кольорами. В кольорах хочеться гри».
Замовник мав єдине побажання – скандинавська сантехніка. Решта – вибір жінок. Повний карт бланш.
Дівчинка точно знала, якою бачить свою майбутню кімнату. Її інтер'єр мав нагадувати улюблений київський ресторан, в який вони часто ходять всією родиною. Як стилістика, так і кольорова гама. І обов'язкова присутність інстафону у вигляді дзеркала з проміннями, що світяться.
Хлопчик не мав побажань, тому в його кімнаті я мала змогу втілити свої мрії, фантазії та уявлення стосовно того якою має бути ідеальна та зручна кімната хлопця. Також, одним з побажань було залучити до втілення дизайн-проєкту якомога більше українських майстрів, підрядників та крафтових виробництв. І це зробило цю роботу певним викликом.
Якщо описувати цей проєкт, то мені спадає на думку наступне визначення. Цей інтер'єр – це мікс сучасного комфорту та делікатного вкраплення фольку. Велика кількість кольорів не зробила цю квартиру кітчевою, а наповнила її життям та індивідуальністю. Окрім того співіснування в просторі великої кількості фактур та матеріалів створило відчуття затишку та надало інтер’єру особливого характеру.
Більшість меблів та декору створені нашими українськими майстрами. Всі дерев’яні предмети – шафи, комоди, тумбочки, двері – виконані на замовлення франківським майстром та його сином за моїми ескізами. Особливе задоволення мати справу із родинною справою. Сімейні історії, досвід поколінь, любов та повага один до одного знаходять своє відображення в речах. І це, як на мене, дуже цінно.
Смарагдовий диван у вітальні – від українського бренду Blanche. Невисокий дерев’яний пень поблизу – це знахідка іншого майстра, з Харкова. Його поява – майже детективна історія. Він два дні ходив до лісу і шукав відповідну форму. Ми провели цей час у тісній переписці та постійному обміні фото. І нарешті саме той пень, саме тієї форми, яка пасувала найбільше, був знайдений.
Опорні колони, які розділяють транзитну зону між спальнями, санвузлами та вітальнею, ми оздобили дерев'яним паркетом. На торцях використали кахель. Той самий кахель використали аби оздобити стіну біля біокаміну. Це суто декоративне рішення, адже біокамін не нагріває стіни, біля яких стоїть. Цей кахель додає тепла та відчуття зв’язку з нашими прадідами, які грілись в холодну пору року п’єцами, красиво оздобленими кахлем.
Особливу роль в інтер’єрі грають люстри. Майже в кожній кімнаті головний світильник став точкою відліку, від якої формувався та розвивався сам інтер’єр. У вітальні – це люстра від сімейного бренду Yalanzhi Objects. Plattya дало старт кольоровому рішенню вітальні. Сама по собі люстра є досить самодостатньою і я не хотіла, щоб вона виглядала егоїстично в кімнаті, тому підтримала її шторами за допомогою ліній та плям. Мені здається, що цей дует вийшов дуже вдалим.
Кожний елемент інтер’єру підтримує та підсилює один одного та надає індивідуального звучання кожному. В майстер-спальні висить люстра, яка є досить простою і всім знайомою за своїм дизайном. Але вона не без родзинки. ЇЇ плела київська майстриня Аня Шепелєва і це додає їй особливого звучання. Велику, пухнасту та теплу люстру для кімнати дівчинки так само сплела Аня.
Аня є авторкою й іншого цікавого та неповторного елементу у квартирі. Мова йде про підвісну взуттєву шафу в коридорі. В цьому елегантному та вишуканому витворі важко впізнати таку необхідну деталь передпокою. Красиві плетені дверцята додають невимушеності та наповнюють простір легкістю. Аня вперше працювала із корпусними меблями, і, на мою думку, в неї це вийшло неперевершено.
Коли заходить питання про шпалери – то мій вибір The O та Omoioboi. Шпалери саме цього виробника ми використали у кімнаті хлопчика та гардеробній. Килим в майстер-спальні від Kilimart. Бетонні умивальники – Odudlab. Весь текстиль зробили дівчата з компанії AveSol. Я маю довгі роки співпраці із ними й це завжди історія із щасливим кінцем: якість та повага до клієнта.
Розбавити інтер'єр вирішила меблями та деталями з Ikea. Люблю використовувати їхні товари як доповнення.
Всі фотографії, які прикрашають стіни квартири (окрім колосся на кухні), зроблені її господарем. Він не є фотографом, проте дуже багато подорожує та ходить у гори по всьому світу. Використані в оздобленні світлини – це окрема історія походів і про кожну з них він може розповідати годинами.
Фото: Юліана Литвиненко
- Ищу идею Little Soul: львівський інтер’єр на 48 кв.метрах від студії MOC_IN Квартира "Little Soul" – це доказ того, що навіть у невеликому просторі можна створити житло, яке вражає елегантністю, продуманістю та сучасністю. Авторка проєкту Василина Черняєва, дизайнерка інтер’єру та засновниця студії MOC_IN, реалізувала цей проєкт у одному з сучасних житлових комплексів Львова, перетворивши квартиру площею 48 м² на приклад гармонійного поєднання функціональності, комфорту та вишуканого дизайну.
- Ищу идею Hram гедонізму в серці Києва від студії YOD Hram – музичний бар, натхненний духом гедонізму, розташований у серці Києва на цокольному поверсі ділового центру. Поруч знаходяться такі знакові місця, як центральна синагога, Палац Спорту та Площа Українських Героїв. Бар позиціонує себе як простір, де людина є головною цінністю незалежно від релігії, віку, гендеру чи музичних уподобань.
-
Ukrainian Design and Innovation Week 2024: підсумки третього сезону
Событие - Ищу идею "Жайворонки" на Подолі: інтер'єр, що поєднує свободу та функціональність З розвитком сучасних інтер'єрних тенденцій на перший план виходить вміння поєднувати естетику з раціональним використанням простору. Кафе "Жайворонки" на Подолі демонструє тонке мистецтво архітектурного балансу, де кожен елемент несе як естетичну, так і практичну цінність, трансформуючи невелику площу в багатофункціональний простір для відпочинку та роботи. Єлизавета Одінцова та її команда з Design Buro Odintsova перетворили невелике приміщення у житловому комплексі Podil Plaza Residence на затишне кафе для сніданків, де відвідувачі можуть насолоджуватись комфортом і домашньою атмосферою в будь-який час доби.
- Ищу идею Грація в деталях: інтер’єр від Ольги Русакової в ЖК «Республіка» Інтер’єр цієї квартири, спроєктований дизайнеркою Ольгою Русаковою в житловому комплексі «Республіка», – приклад ретельно продуманого простору, де поєднуються сучасний підхід до дизайну та максимальна увага до комфорту мешканців.
- Ищу идею Функціональність і мистецтво: інтер'єр квартири від DIHOME крізь призму супрематизму У світі дизайну, де сміливі рішення поєднуються з історією, важливо знаходити нові форми вираження, які водночас вшановують минуле. Проєкт квартири в стилі українського авангарду від дизайнерки Євгенії Ситник – яскравий приклад такого підходу. Сучасний супрематизм, натхненний рухом, що зародився понад століття тому в Україні, став основою для створення цього оригінального простору в Києві.
-
Український дизайн: стійкість і інновації на конференції "Сучасні матеріали і технології"
Событие - Ищу идею Алюзія на класицизм: інтер'єр квартири в Дніпрі від ArchObraz Інтер'єр, як і архітектура, є відображенням часу та місця. У сучасних реаліях, коли історичні будівлі часто зазнають змін, важливо відновлювати їхню атмосферу, зберігаючи при цьому власну індивідуальність. Одним із прикладів такого балансу між минулим і сучасним є квартира в центрі Дніпра, яка, незважаючи на втрату оригінальних елементів неокласицизму, отримала нове життя завдяки талановитій інтерпретації архітекторів Антоніни та Олексія Образцових, а також Костянтина Бусаргіна з бюро ArchObraz.