Dean Street Townhouse – ресторан, в котором принц Гарри встретил Меган Маркл
Ева Шилингер
Американка Меган Маркл вот-вот подтвердит гипотезу о том, что «даже если вам немного за 30, есть надежда выйти замуж за принца». А тем временем издание Architectural Digest решило рассказать о ресторане, в котором впервые встретились Меган и Гарри. Скажем сразу – этому лондонскому заведению было чем гордиться и до того. Больше – в нашей статье.
В июне 2016 года принц Гарри впервые встретился со своей будущей невестой – американской актрисой Меган Маркл. «Я был приятно удивлен, когда вошел и увидел ее», – позже будет вспоминать принц. А вошел он тогда в лондонский ресторан Dean Street Townhouse, расположенный в Сохо.
В 1730-х годах в Сохо на улице Дин 69-70 были возведены две резиденции. Через два столетия резиденция номер 69 превратилась в Клуб Горгульи. Здесь любили отдыхать представители творческой интеллигенции, ученые и аристократы. Например, в Gargoyle Club бывали живописец Джон Минтон и философ Френсис Бэкон. Кстати, стены этого заведения в те времена украшали картины Анри Матисса. В 1979 году Клуб Горгульи трансформировался в легендарную дискотеку Gossip's – считается, что именно она положила начало клубной культуре Лондона.
В 2009 году здесь был открыт Dean Street Townhouse – гостиница на 39 номеров, а также бар и ресторан, над оформлением которого потрудился лондонский декоратор Мартин Брудницки. Настоящая изюминка интерьера Dean Street Townhouse – картины современных художников, их можно увидеть просто на стенах заведения, над столиками. Здесь есть работы Дэмиена Херста, Питера Блейка и многих других известных авторов.
Что касается кухни, то в Dean Street Townhouse отдают предпочтение традиционной Британской, с использованием исключительно свежих местных продуктов. Цены – вполне приемлемые не только для королевских особ. Например, традиционная британская рыба с картофелем стоит 16 фунтов, девонширский фаршированный краб – 14 фунтов, а лимонный чизкейк – 7,50.
Читайте также: 15 баров с правильной атмосферой.
-
NKey представила концепт підводного ресторану в Дубаї
-
PIXI від Belenko Design: простір, що оживає з кожним ритмом
Выбор редакции -
“Щось на етно”: сучасний шик з українським колоритом від ZIKZAK Architects
- Ищу идею Інтер'єр "нью-йоркської" піцерії в Черкасах від Lauri Brothers Ресторани, стилізовані під щось "закордонне" гіпсокартонними фронтонами або лакованим бамбуком, назавжди залишилися у минулому. Сучасний дизайн закладів харчування — про баланс між впізнаваною концепцією і стильною метафорою. Про змішання текстур і форм. Про дух нью-йоркської піцерії в стінах старої будівлі в Черкасах — як замислювався інтер'єр Pizza Bürø, над проєктом та реалізацією якого працювали Lauri Brothers.
-
Інтер'єр тераси ресторану SHEF від Alta Idea Design Studio
-
Ресторан Underwood у Черкасах
-
Інтер'єр Terra від YOD Group – переможець LIV Hospitality Design Awards
- Ищу идею YOY – перший ресторан української кухні у Дубаї У листопаді минулого року київська компанія Moderza Group відкрила у Дубаї YOY – перший в ОАЕ ресторан з традиційним українським меню на сучасний лад. Над інтер’єром закладу працювала дизайн-студія YOD Group.
- Ищу идею Globarch Group: інтер'єр ресторану «Грузинський» у Львові Архітектори студії Globarch Group розробили простір нового львівського ресторану «Грузинський». Перед авторами – Юрієм Глобчаком, Євгеном Лучиком, Катериною Столяр та Анною Жулин – стояло завдання створити кастомізований інтер'єр та передати в ньому атмосферу гостинної Грузії. Реалізувати концепцію архітектори вирішили нестандартно: окрім звичної цегляної кладки, багатства дерева та типових масивних меблів, автентичний колорит досягається коштом тактильності матеріалів, акцентним фрескам й картинам та продуманим світловим сценаріям. Про дизайн «Грузинського» Юрій Глобчак – засновник Globarch Group – розповідає далі.
- Ищу идею Terra Restaurant від YOD Group отримав Best of Year Awards Ресторан Terra від YOD Group став найкращим в номінації Hotel Dining на американському конкурсі Best of Year Awards. Ресторан був відкритий влітку цього року, тому авторів проєкту та його власників особливо тішить той факт, що навіть в умовах війни український дизайн залишається не лише помітним, а конкурентоздатним на світовому рівні. Ця перемога – як мова культурної дипломатії – ще один спосіб розповісти світові про Україну.