Anonymous Women: фотопроєкт невиразних, проте яскравих жінок
HIS
Щодень фотографи з усього світу шукають нові способи розповісти унікальні візуальні історії або зловити в кадр те, чого інші не помічають. Фотографиня Петті Керролл вже багато років досліджує американську культуру, тему будинку та місця жінки в ньому. З новими світлинами з серії «Anonymous Women» («Анонімні жінки»), яку жінка постійно поповнює, ми хочемо сьогодні вас познайомити.
71-річна Петті Керролл почала фотографувати, ще у коледжі, коли вивчала графічний дизайн. Петті потрапила на гачок, коли їм ввели обов'язковий клас з фотографії. Зрештою вона закінчила відділення фотографії Іллінойського технологічного інституту. У 1970-их кольорова фотографія тільки-но почала набирати обертів, і молода фотографиня полюбила її всім серцем. Тоді дівчину вчили використовувати камеру для вираження емоцій, і з того часу для Петті нічого не змінилося. Її сьогоднішні роботи торкаються приватних проблем, які близькі та зрозумілі більшості жінок.
Світлини Петті Керролл в основному стосуються оселі:
«У моєму житті було одразу кілька місць, які я могла назвати домом, а потім ми з чоловіком ще й переїхали з Чикаго до Англії. І там я дуже сильно сумувала за своїм американським будинком. Як тільки ти їдеш, відразу починаєш усвідомлювати своє коріння. Усі мої роботи з того часу присвячені американській культурі. Я, як і раніше, живу в Англії, тут мене знають як місис Джонс, і свій будинок я не сприймаю за справжній», — пояснює фотограф.
Так, будинок для пані Джонс став важливою темою, об'єктом творчості, темою для роздумів та таємницею.
«Дім – це міф, дім – це комфорт. Вдома відбуваються найдраматичніші моменти нашого життя. На першому курсі нам задали написати есей про свій будинок. Я зробила це від імені рибки, яка живе в акваріумі, – вже тоді я намагалася від усіх сховатися. Я все життя дрейфую десь між реальним і своїм внутрішнім світом, сповненим мрій та кошмарів. У своїх проєктах я намагаюся поєднати ці два світи та часто використовую жіночі образи у поєднанні з домашнім антуражем – це вже стало частиною моєї художньої мови», – говорить Петті.
За словами фотографині, зараз через пандемію коронавірусу у її світлинах неминуче постає тема сімейного життя.
«Важко обмірковувати серйозніші проблеми, коли ми обмежені нашими будинками і стурбовані повсякденними, здавалося б безглуздими питаннями приготування їжі, прибирання, сну і тим, що є на Netflix для розваги, – каже вона. – Проте всі мої фотографії про ті прості, звичайні, але водночас величезні завдання, які ми виконуємо щодня».
Читайте також: Вдохновение сказкой: потрясающий фотопроект Wonderland.
-
Офіс для нью-йоркської кіностудії від бюро Civilian
-
Фіналісти конкурсу Comedy Wildlife Photo Awards 2023
-
Цифрове бароко у візуалізаціях Касіма Ікбала
-
Переможці фотоконкурсу WNPA 2022: найкращі кадри дикої природи
-
In The Solitude: краса Півночі в об'єктиві Мікко Лагерстеда
-
Nudo: меблі з каменю від Келлі Вестлер
-
Найсмішніші тварини за версією Comedy Wildlife Photography Awards 2022
-
«Сміливий та безстрашний» Viva Magenta — колір 2023 року від Pantone
-
Глен Мартін Тейлор та відновлена ним кераміка
-
Monument House: кольоровий модернізм у каліфорнійській пустелі
Архитектура