Прагнення до комфорту та надія на розквіт нового десятиліття: якими будуть тренди в дизайні за версією Benjamin Moore?
HIS
Багато хто з виробників фарб щороку обирає фаворитів серед власної палітри, щоб зорієнтувати ринок інтер’єрного дизайну та архітектури у трендах на найближче майбутнє. Американський бренд Benjamin Moore зі 137-річною історією – не виключення. Експерти компанії уважно відстежують та аналізують процеси, що відбуваються у світі та суспільстві, і на цій основі кожного року пропонують своє бачення кольорових тенденцій.
Провідний американський виробник фарб для житлових та комерційних приміщень, компанія Benjamin Moore на український ринок офіційно вийшла у 2010 році, і за цей період вже встигла підкорити серця багатьох архітекторів та дизайнерів інтер’єру. Це і не дивно, адже бездоганна американська якість, загартована десятиліттями безперервних тестувань та постійних удосконалень, викликає захват і захоплення по всьому світу.
Заснована компанія була у 1883 році, і за час існування розширила свою палітру до безпрецедентної кількості основних кольорів та похідних від них відтінків: 3500 та понад 20000 відповідно! Багаторічний досвід виробництва дозволяє розробляти та випускати фарби бездоганної якості, невпинно розвиватись і використовувати інноваційні технології для утримання лідерських позицій серед преміальних виробників. Недарма Benjamin Moore обирають такі всесвітньо відомі бренди, як Tesla, Volvo, Nissan, Levi's, Victoria's Secret, Calvin Klein, H&M, Microsoft, Ikea, Hilton Hotels&Resorts, KFC, і навіть Білий Дім та Пентагон!
Особливістю цих американських фарб є неперевершена стійкість кольору, легкість в експлуатації, витривалість до стирання та миття, а також окремий акцент на екологічність складових.
На сьогодні продукція «Бенджамін Мур» успішно продається через незалежних ритейлерів у понад 56 країнах світу.
Колір 2020 року: погляд у майбутнє десятиліття
Наприкінці 2019 року експерти Benjamin Moore презентували загалу свій кольоровий прогноз на 2020 рік, виокремивши з усієї лінійки трендові кольори, які, на думку фахівців компанії, будуть мати особливий попит. Команда спеціалістів з кольору безперервно аналізує тренди у різних галузях та намагається висловити їх за допомогою кольору.
Для створення основної палітри визначили 10 кольорів, які здатні доповнювати дизайнерські переваги, легкі у сприйнятті, можуть бути мультифункціональними та доповнити життєвий простір. Палітра 2020 допоможе створити естетичний дизайн, що знайде відгук у різних поколінь. Деякі кольори палітри грайливі та життєрадісні, інші – серйозні та традиційні. Разом вони створюють безліч варіантів для будь-якого інтер’єру. Експерти підібрали кольори таким чином, щоб вони однаково добре працювали поодинці і як повноцінний набір.
First Light 2102-70, White Heron OC-57, Crystalline AF-485, Windmill Wings 2067-60, Buxton Blue HC-149, Golden Straw 2152-50, Thunder AF-685, Cushing Green HC-125, Oxford Gray 2128-40, Blue Danube 2062-30
Під час створення палітри 2020-го року на перший план вийшов сучасний соціальний клімат. Дослідження подій у світі наштовхнуло на питання: яким буде для нас наступне десятиліття? Чого ми навчилися у минулому, і які висновки слід засвоїти на майбутнє? Що насправді важливо для людей сьогодні? Що буде відбуватися у 2020-му і наступних роках?
Розквіт нового десятиліття – це можливість зробити паузу й переглянути людські цінності, пріоритети та мотивацію – ключові двигуни у визначенні нашого унікального шляху у 2020 рік та в майбутнє після цього.
Щоб почати розмову про колір ми визначили 10 слів, які відображають ключові поняття, що є найбільш значущими для більшості людей, незалежно від покоління. Це слова, які змушують замислитися про минуле і поставити собі питання, як ми хочемо жити в майбутньому. Вираження цих понять у кольорі й стало головною палітрою на 2020 рік за версією Benjamin Moore: краса, креативність, приватність, самовираження, комфорт, безпека, спільнота, уява, автентичність та оптимізм.
First Light – головний акцент на м’якість та красу
Оскільки більшість часу сучасної людини зосереджено перед екранами різноманітних девайсів та пристроїв, а у світі все частіше спалахують хвилі негативних новин, політичних протистоянь та агресії, підсвідомо у нас з’являється потреба у м’якості та красі. Ідеальним заспокійливим відтінком для вираження цих якостей вважають рожевий колір, зокрема – відтінок 2102-70 First Light з палітри Benjamin Moore.
І нехай вас не бентежить, що рожевий вважається «дівчачим» та дещо інфантильним. В інтер’єрі ніжно-рожевий відмінно працюватиме з кольорами, що мають більш «стабільний» і міцний характер: синім, зеленим, сірим. Окрім того, сучасний світ вже давно звільнився від подібних упереджень щодо статевої приналежності кольорів: модельєри активно використовують рожевий у чоловічих колекціях вбрання та аксесуарів, майстри зачісок залюбки фарбують у «pink» всіх охочих модників, архітектори рожевий використовують при створенні будівель, а інтер’єрні дизайнери сміливо розробляють рожеві офіси та житлові помешкання.
Сучасне житло: мультифункціональність та місце сили
Головним трендом у дизайні 2020 року експерти Benjamin Moore вбачають мінімалістичний інтер'єр, оформлений в стилі Clutter-free, в якому немає нічого зайвого, і простота та ефективність пом'якшені зрозумілими формами та свіжими відтінками, що одночасно заспокоюють та надихають.
Актуальним є багатофункціональне житло, яке при цьому обов’язково містить окремі конфіденційні зони, що дозволяють відпочити від навантаження цифрового світу та постійного перебування «на зв’язку». Проводьте більше часу вдома, сприймайте дім, як власне святилище і місце поповнення життєдайною енергією та ресурсами. Для гармонійного розвитку та збереження здоров’я сучасній людині як ніколи важливо знайти баланс між роботою та домом, а також спробувати життя в стилі JOMO (дослівний переклад: joy of missing out, тобто радість від втраченої нагоди).
Захист, комфорт та усвідомлене споживання
Надлишок інформації та товарів на ринку стимулює щоденну жорстоку боротьбу за симпатії покупців та підвищення їхньої лояльності. Тому далекоглядні компанії вже сьогодні прагнуть максимальної кастомізації своїх послуг та продукції шляхом створення куратора від компанії для «бренду твого Я». Тобто будь-який товар може бути адаптований під індивідуальні потреби замовника. Отже, ексклюзивні предмети інтер’єру, створені або адаптовані суто під клієнта – також у списку трендів на майбутнє.
Сюди ж можна віднести й акцент на самовираження та еко-відповідальність. Використання натуральних матеріалів, комбінація старих та нових речей як складова усвідомленого споживання та турботи про навколишнє середовище – також на піку популярності не тільки в дизайні інтер’єрів, але в інших сферах нашого життя.
Ми як споживачі маємо замислюватись, як сьогоднішні покупки впливатимуть на наше завтра. Виробникам в цей час необхідно сконцентруватись на соціальній відповідальності перед суспільством та довкіллям, робити ставку на довготривалі матеріали, що піддаються багаторазовій переробці, та бути максимально чесними та відвертими зі своїми споживачами.
Повертаючись до завдань сучасного помешкання, слід зазначити, що воно обов’язково має містити зони для відпочинку, розваг, зустрічей з друзями, а також місце для роботи й усамітнення. При цьому важливо, щоб дім залишався комфортним для всіх мешканців та викликав відчуття захисту від надто нав’язливого навколишнього сьогодення. Досягти цього можна за допомогою тактильних матеріалів, а також правильно підібраних світлових та кольорових акцентів.
Не секрет, що саме кольори відіграють важливу роль у створенні гармонійної атмосфери та відповідають за стан спокою і комфорту у приміщенні. Через емоційну потребу у безпеці виникає потяг до зрозумілих і знайомих кольорів, які ми асоціюємо з довірою. Спокійні відтінки та натуральні фактури, які можна зустріти у природі, якнайкраще відповідають поставленій меті.
Саме тут можна проявити свою креативність, творчий підхід, свободу самостверджуватись й уміння дивитися на знайомі речі з незвичного ракурсу. Колір допоможе стерти старі шаблони та стимулюватиме новий тип мислення, може спровокувати неочікувані комбінації та розбудити уяву.
Тотальна діджиталізація: друг чи ворог?
Суцільне заповнення простору інформацією – часто зайвою та неперевіреною – робить сучасних людей замкнутими, менш щасливими. Відсутність живого спілкування чи спільних тем стали яскравим маркером сьогодення. Різниця в цінностях та відсутність діалогу між поколіннями у багатьох людей можуть викликати почуття ізоляції, самотності та навіть депресії.
Створення спільного простору для спілкування, налагодження втрачених зав’язків та дружньої взаємодії в одному просторі дозволяє мешканцям та гостям житла почуватися більш соціалізованим. Колір такого приміщення має бути продуманим та адаптованим під потреби кожного, в тому числі й представників різних поколінь. Ніхто не знає напевно, що принесе нам нове десятиліття, але створення маленьких осередків затишку, щастя та спокою, завдяки правильно підібраним кольорам, є важливим кроком до яскравих емоцій, натхнення, сприятливих змін, інновацій та вдосконалення.
Тотальна діджиталізація, як і будь-які ліки, може нести користь та прогрес, а може знищувати свідомість і роз’єднувати зв'язок із реальністю – в залежності від «дозування». У будь-якому випадку, маємо усвідомлювати, що кожному з нас сьогодні випав унікальний шанс керувати майбутнім – власним та загальним: бути відповідальними виробниками та споживачами, розповсюджувати лише чесну перевірену інформацію, бути більш уважним і проявляти емпатію до тих, хто цього потребує, якомога позитивно впливати на світ навколо нас і залучати до цього інших.
При створенні палітри 2020 року метою спеціалістів Benjamin Moore було показати інтер'єр нового покоління – тобто місце, яке б відповідало запитам нинішнього суспільства, і зображало оптимістичний погляд у майбутнє. Ласкаво просимо в нове десятиліття із «рум’янцем» First Light: надія, ясність, впевненість, захоплення, щирість – наші супутники на цьому шляху.
Кольорова палітра від Benjamin Moore – це відтінки, з якими легко жити, легко любити та створювати сучасні авторські інтер'єри.
Автори: Юлія Явтушенко, Станіслава Черкасова.
Читайте також: Интерьер с обложки: квартира по проекту Sivak+Partners в Киеве.
-
В Києві пройде ІІ-й УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОНГРЕС #WE MUST BE THE CHANGE
Подія -
Мікс протилежностей: як збалансувати мінімалізм та максималізм в дизайні комерційного інтер’єру
Ідея -
Дизайнерка Ліза Пишнєва представляє DESIGN TRENDS GUIDE 2024-2025: огляд основних трендів у світі предметного та інтер'єрного дизайну
Ідея -
Тренди в дизайні комерційних інтер’єрів 2024
-
'CPD: Ukraine': сесія з підвищення кваліфікації у рамках проєкту U-RE-HERIT
-
«Безпека як імператив сьогодення»: PRAGMATIKA.MEDIA відновлює цикл заходів проєкту «Архітектурний MeetUp»
Подія -
Локальний шарм: вплив культурних елементів на офісний дизайн
-
Архітектор Юлій Черевко: як адаптувати свій бізнес до воєнних умов та знайти нових клієнтів
Інтерв'ю - Ищу идею Как легко и быстро преобразить любой интерьер: 5 идей от MD studio Необязательно делать ремонт, чтобы изменить внешний вид любимой комнаты. Иногда даже незначительные штрихи могут полностью преобразить квартиру, в которой вы привыкли проводить целые дни. От керамического светильника до тропического растения — есть много разных способов освежить любое пространство. О 5 любимых уловках рассказала дизайнер интерьера и основательница MD studio Елена Мошарова.
-
PROTOTYPING 2040: 4 сценарії майбутнього від Сюзанни Скалскої