Чому китайці не купують підробок, або ТОП-5 фейків в українських інтер'єрах
HIS
Купити оригінальну люстру легендарного світового бренду за 5 k дол. чи "майже таку саму" за 5 тис.грн? Українські замовники та дизайнери обирають другий варіант. На відміну від заможних китайців, що купують оригінали. При цьому, великим ринком фейкових речей, зроблених в Китаї є Україна.
В команді Yakusha Design провели дослідження та склали ТОП-5 фейків, які найчастіше трапляються в інтер'єрах. 10 жовтня під час святкування 12-річчя дизайн студії разом з представниками брендів Vitra, Moooi, Tom Dion, Philippe Starck та Fritz Hansen в Україні ми оголосили цей список в просторі Ya Vsesvit на події "NO FAKE. BE REAL".
Перше місце: Відомий кожному стілець Eames Chair від італійського бренду Vitra, який можна знайти в кожному другому коворкінгу Києва.
Друге місце: Легендарна люстра Heracleum від нідерландського бренду Moooi.
Третє місце: Крісло-яйце, Egg Chair від данійської компанії Fritz Hansen;
Четверте місце: Світильники Light Wide & Tall британського дизайнера Tom Dixon;
П'яте місце: Крісло-привид Ghost Chair італійського бренду Kartell, розробленого французьким дизайнером Philippe Starck.
Ви бачили ці предмети на власні очі? Якщо так — 99 % що це була підробка!
Yakusha Design переконана, що фейки — це те, що знищує дизайн. І ось кілька аргументів від професіоналів.
По-перше, фейки — це банальна крадіжка. Ідеї, досвіду та ім'я дизайнера. Крадіжка часу, зусиль та багаторічних спроб, невдач і нарешті визнаного світового успіху.
По-друге, ставлення українських дизайнерів до фейків і їхнє використання в проектах — це знак STOP перед Україною на шляху до світового ринку дизайну. Адже копіювання чужих ідей і рішень — це не дизайн, в кращому випадку — запозичення (в гіршому — читай вище).
По-третє, фейки — це річ, яка заморожує розвиток дизайну як галузі. Там, де могли би з'явитися унікальні авторські рішення від дизайнера, які цілком би могли стати легендою — з'являються дешеві підробки.
По-четверте, фейки знецінюють українську ідентичність як факт. Наша країна володіє безцінними технологіями і практиками в сфері дизайну, що створювалися протягом щонайменше одного тисячоліття. Саме вони цікавлять світ — ми знаємо це з власного досвіду презентації нашого бренду та України на найбільш авторитетних виставках дизайну світу (можна перерахувати).
І нарешті, п'яте. Фейк — це річ, яка має низьку якість, часто становить серйозну небезпеку для здоров'я та дуже швидко опиняється на смітнику. Як результат — фейк коштує значно дорожче.
Читайте також: Дизайнерський плагіат. Сварки на рівні міста.
-
Бестселер his.ua переміг на американському конкурсі Best of Year Awards
Магазин -
Moss — колекція м'яких меблів від Павла Вєтрова
Меблі -
Totoro — коллекция «дружелюбной» мебели от Катерины Соколовой
Меблі -
BLANCHE на KIFF 2021: новый уют, мебель outdoor и модели, созданные на карантине
Промо -
Інтер'єрна мода в умовах COVID-19: 5 трендів для м'яких меблів
Магазин -
История легенды: Barcelona chair от Людвига Мис ван дер Роэ
Меблі -
История легенды: Marshmallow Sofa от Джорджа Нельсона
Меблі -
История легенды: MUSHROOM chair от Пьера Паулина
-
История легенды: стул Metropole № 305 от Жана Пруве
Меблі -
История легенды: Meda Chair от Альберто Меда
Меблі