Бетмен обирає українське: ексклюзивні арт-об’єкти від MAKHNO у резиденції супергероя на Мангетені
HIS
Нещодавно у Нью-Йорку відбулося імерсивне театралізоване шоу від Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), DC і Relevance International’s Brand Experience & Partnerships, присвячене 35-річчю франшизи “Бетмен”. Безпосереднім учасником цієї події стала й українська студія MAKHNO.
В рамках заходу організатори у реальності відтворили семиповерховий будинок плейбоя-мільярдера Брюса Уейна — постаті, що згідно з відомою історією, ховалася за маскою супергероя Бетмена.
Декілька десятків щасливчиків отримали ексклюзивні запрошення до цього диво-маєтку на Мангеттені, де вони поринули у світ героя, оточеного найвишуканішими і найтехнологічнішими речами на планеті, що були доступні для покупки. Представлені товари, з ціною від десятків тисяч до мільйонів доларів, відображали найвищу якість у кожній категорії продукту.
Серед 40 ексклюзивних брендів з усього світу, що розмістилися в маєтку персонажа, також були представлені унікальні арт-об’єкти від української cтудії MAKHNO, створені спеціально для Wayne Enterprises Experience. Серед них: крісла VUSHKA та SYAIVO, дзеркало TYMCHASOVE з колекції ZEMLYA, а також містичний фольклорний персонаж, добрий дух, що допомагає людям DIDO MYKHAS.
«Реакція наших гостей на цей перший у своєму роді досвід була феноменальною», — сказала Сюзанна Росновскі, генеральний директор і засновник Relevance International. «Ми дали покупцям і колекціонерам предметів розкоші те, чого вони раніше не бачили, а також познайомили їх з новими продуктами, з якими вони могли б не зустрітися інакше».
Та на цьому співпраця не завершилася, адже компанії вже презентували спільну колаборацію виробів, до якої увійшли брутальні керамічні крісла, іконічні дизайнерські світильники KHMARA та вишукані артскульптури DIDO.
«Ми надзвичайно раді стати частиною світу, яким й самі захоплюємося з дитинства. Ця колаборація — доказ того, що мрії здійснюються, творчість — не має меж, а любов до небанальної краси може об’єднати український дизайнерський бренд і одну з найбільших корпорацій розваг у світі», — коментує засновник студії Сергій Махно.
Всі артоб’єкти від студії MAKHNO, створені спеціально для Wayne Enterprises Experience, разом з ще чотирма десятками брендів-улюбленців Брюса Уейна вже можна вподобати та придбати на сайті ініціативи.
Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), частина підрозділу Warner Bros. Discovery Revenue & Strategy, співпрацює з найкращими у своєму класі ліцензіатами в сферах іграшок, моди, домашнього декору та видавничих програм, натхненних найбільшими франшизами кіно, телебачення, анімації та ігор. Серед них: HBO, Discovery, DC, Cartoon Network, HGTV, Eurosport, Adult Swim тощо. WBDGCP є однією з провідних організацій з ліцензування та роздрібної торгівлі у світі.
DC, частина Warner Bros. Discovery, створює культових персонажів і незабутні історії та є одним із найбільших у світі видавців коміксів.
Фото: студія MAKHNO
-
Українське 'Джерело' в Нью-Йорку: колекційний дизайн на виставці Salon Art + Design
Подія -
Краса з українським характером: G×BAR і HVYLYA interior design у Тернополі
Вибір редакції -
Український прорив у світі еко-дизайну: «стіни, що дихають» від MAKHNO STUDIO потрапили у фінал Dezeen Awards 2024
Ідея -
Одразу 2 проєкти YOD Group отримали відзнаку Best of Best в Міжнародній архітектурній премії Architecture Masterprize
-
«Архітектори надії»: фільм про відбудову України під час війни
Подія - Ищу идею Сила символів: Waone створив мурал на честь ГУР на Подолі Український художник Володимир Манжос, більш відомий під псевдонімом Waone, презентував новий мурал у Києві. Його твір «Мудрий пануватиме над зірками» тепер прикрашає стіну однієї з будівель на Подолі. Ця робота має особливе значення — вона створена у співпраці з Головним управлінням розвідки Міноборони України (ГУР) і символічно відображає їхню діяльність у боротьбі за незалежність України.
-
Відбудова Херсона: конкурс Resilient Cities: Ukraine на найкраще бачення майбутнього міста з використанням Autodesk Forma
Промо -
Відродження мистецької спадщини: воркшоп "Ближче. Мозаїка України"
Подія -
Panoptikum Collections на Maison et Objet: сила українського колекційного дизайну
Подія -
Зручні міста для всіх та кожного: як пройшла конференція «Інклюзивні простори. Як дизайн змінює життя на краще»
Подія
Ідея. Матеріал. Форма. Конкурс на кращий дизайн предмета інтер'єру від ALPI
Київ, .
22 July 2016, 16:00