- Головна
- CANactions 2016

Про подію:
19-21 травня пройде 9-й міжнародний архітектурний фестиваль IAF CANactions
З моменту створення у 2008 році міжнародний архітектурний фестиваль IAF CANactions став визначним соціальним рухом в Україні, що спрямований на поширення кращих світових практик в галузі архітектури та урбаністичних досліджень.
CANactions – відкрита платформа для комунікації та співпраці між людьми з різних країн та різним професійним досвідом, кожного року її відвідують більш як 3 500 людей. Мета проекту – об’єднувати людей, які прагнуть впроваджувати позитивні зміни в містах, працюючи з невизначеністю та складністю сучасного світу. Програма фестивалю дозволяє сформувати унікальну атмосферу обміну ідей та досвіду: відвідувачам запропоновані не тільки суто професійні лекції та воркшопи, але й відкриті суспільні дискусії та конкурси, а також культурні виставки та кінопокази.
Загальна статистика CANactions: 12 конкурсів для молодих архітекторів - 8 міжнародних воркшопів - 82 презентації молодих архітекторів - 92 лекції провідних архітекторів - 4 конференції - 4 майстер класи - 77 круглих столів - 3 конкурси ідей - 24 покази фільмів - 3 міжнародні конкурси - 15 виставок
RESILIENT Architecture – тема CANactions 2016 – пов’язана с реаліями сучасної України та глобальними архітектурними трендами. «Resilience – пружність або стійкість - є здатністю адаптуватися до мінливих умов і відновлювати функціональність після порушення спокою. Завдяки Resilience ми можемо підтримувати придатні для життя умови окремих індивідів і цілих спільнот після стихійних лих, енергетичних чи соціальних криз. Архітектори, які здатні поєднати краще майбутнє з уже існуючим контекстом, готові до викликів сьогодення. Архітектура, в якій цінністю є авторство та ефектний образ, завершилася. Нове покоління архітекторів не потребує хмарочосів або музеїв, щоб самоствердитися, вони шукають відповіді у світі навколо», - вважає Тео Хаубен (www.hauben.nl), куратор CANactions 2016, архітектор, дизайнер-урбаніст, лектор, колумніст. Живе у Нідерландах та працює у всьому світі. Бере участь у проектах, пов'язаних з простором, які вимагають типологічної новизни, та предпочитае поєднувати проектування з економікою, маркетингом, дослідженнями і корпоративними комунікаціями.
Про відповідального:
- тисячі товарів для дому та HORECA; - доставка по всій країні; - найпопулярніший онлайн журнал про дизайн.