Новий шоурум Glo в Одесі від ZIKZAK Architects
HIS
В Одесі відкрився фірмовий магазин glo™ з концептуальним інтер’єром, оформленим за оновленим брендбуком компанії. Над дизайном інтер’єру працювала команда ZIKZAK Architects, які створили унікальний простір, що відображає індивідуальність бренду. Сучасна, унікальна, інноваційна – саме такі риси визначають нову студію glo, яка поєднує в собі бачення вітчизняних дизайнерів та сучасні технології.
Філософія бренда glo™ транслює постійний пошук та створення несподіваних поєднань, а також відмову від компромісів. Незвичайні поєднання фактур, геометричні форми вдало доповнюють елементи функціоналізму і футуризму. Дизайн студії розроблявся з урахуванням двох завдань. Перше: створення не просто магазину, а сучасного та індивідуального простору, де кожен елемент дизайну передаватиме атмосферу та філософію бренду – світ glo. Друге: побудова затишного і зручного магазину для відвідувачів.
Новий glo™ studio знаходиться в історичній будівлі у центрі міста. Класичний фасад не змінювали, додали акуратну вивіску з підсвіткою. У приміщенні лишили існуючі несучі конструкції та арки, які сучасно обіграли: задекорували фактурними рейками та тонованим склом, що створює ефект дзеркала. Арка ділить приміщення на дві торгові зали. Перша зала – зона ознайомлення з асортиментом glo™, спроєктована так, щоб девайси та стіки були добре видимі, а гості могли легко ознайомитися із продукцією. У другій залі знаходиться сервісна зона та каса. Відведено OGO corner для мерчу бренда: там є телевізор з окулярами віртуальної реальності. У кожній із представлених зон присутній консультант, який супроводжує споживача в його подорожі у світ glo.
Особливістю інтер’єрного дизайну glo™ studio є акцентне освітлення та мультимедійні елементи. Центральна зона – острів з продукцією – завдяки підсвітці створює ефект левітації. Світлова панель над острівком з продукцією робить його одразу помітним та яскравим.
Темні кольори, які превалюють в інтер’єрі, контрастують з яскравими вкрапленнями брендового помаранчевого та активно задіяними елементами освітлення. Дизайн дещо стриманий, щоб не відволікати увагу від головного – продукції бренду. Але попри це, завдяки поєднанню текстур, геометричних форм, світлових ефектів та мультимедійних елементів, простір виглядає інноваційно та футуристично.
Фото: ZIKZAK Architects