Mirrors: витончений інтер'єр квартири від Алли Абрамової
Анастасия Белогривцева
Коли власниця цієї квартири звернулася до дизайнерки Алли Абрамової із проханням розробити дизайн-проєкт квартири, у неї на руках уже був готовий добротний проєкт, створений іншою студією. Однак, сумніви замовниці заважали його реалізувати: клієнтці не вистачало чогось особистого, якихось індивідуальних деталей, які відрізняли б квартиру від багатьох інших. Тому робота над проєктом для Алли на всіх етапах будувалася на пошуку індивідуальності та особливих елементів декорування на базі вже узгодженого у попередньому проєкті планування.
Центрова зона, з якої почалося проєктування всього інтер'єру, це, звичайно, вітальня, площа якої склала 45 кв.м (загальна 155 кв.м). Працювати з такою площею приміщення при стандартній чорновій стелі 2,75 метра потрібно було дуже акуратно. Тому в інтер'єрі використано багато вертикалей, які візуально підіймають рівень стелі: фальш-колони, оброблені найтоншим керамогранітом, розсувна система від фабрики Lualdi та декоративні вертикальні смуги зі вставками з бронзованого дзеркала, які, крім функціонального навантаження, служать красивим декоративним елементом, що розділяє настінний розпис на сегменти. До речі, саме розпис став лейтмотивом оформлення вітальні. Ідея з'явилася після підбору тканин із металізованим принтом листя папороті та пальми, яке згодом з'явилося на стінах вітальні та коридору у вигляді художнього розпису. Вони добре підтримали ідею ліній в інтер'єрі та додали простору нотку м'якості, декоративності та жіночності. Тканина згодом зникла, але ідея інтер'єру залишилася.
Обідня зона, яка є візуальним центром вітальні, виділяється завдяки розкішній люстрі фабрики Serip довжиною 1,8 метра та обідній групі фабрики Cattelan Italia. Ця зона візуально відокремлена від інших декоративними панелями з матеріалу, що імітує тканину, та вставками бронзового дзеркала.
Одним із побажань замовниці була ідея візуального об'єднання всіх приміщень квартири, щоби навіть дитячі кімнати та санвузли не виглядали відокремленими, а навпаки підігравали спільному інтер'єру. Так основна тепла гама плавно перетекла як в оздоблення санвузлів, так і в один із кольорових нюансів дитячих кімнат і, звичайно ж, спальні. При цьому кожна кімната має свій додатковий колір, який виступає головним акцентом.
Інтер'єр головної спальні є логічним продовженням інтер'єру вітальні. В її оформленні використовувалися ті самі прийоми вертикалей та ліній, а також залучена велика кількість матеріалів, що об'єднують все одною ідеєю. Це і шкіра, різноманітні тканини, вставки шпалер Arte, що імітують текстильні плетіння, мармур, скло та металеві елементи обробки шафи, крісла та тумб.
Колірна гама була обрана нейтральна тепла, проте в інтер'єрі багато нюансів та напівтонів, багато гри фактур та матеріалів. Це мармур, скло, метали, дзеркала, текстури дерева, також шкіра та навіть велюр. Всі ці елементи роблять інтер'єр багатошаровим та затишним.
В інтер'єрі немає випадкових елементів, все підбиралося ретельно за безпосередньою участю господарки квартири, тому інтер'єр можна сміливо назвати результатом спільної творчості дизайнера та замовниці.
Фото: Andrey Avdeenko Photographer
- Ищу идею Little Soul: львівський інтер’єр на 48 кв.метрах від студії MOC_IN Квартира "Little Soul" – це доказ того, що навіть у невеликому просторі можна створити житло, яке вражає елегантністю, продуманістю та сучасністю. Авторка проєкту Василина Черняєва, дизайнерка інтер’єру та засновниця студії MOC_IN, реалізувала цей проєкт у одному з сучасних житлових комплексів Львова, перетворивши квартиру площею 48 м² на приклад гармонійного поєднання функціональності, комфорту та вишуканого дизайну.
- Ищу идею Hram гедонізму в серці Києва від студії YOD Hram – музичний бар, натхненний духом гедонізму, розташований у серці Києва на цокольному поверсі ділового центру. Поруч знаходяться такі знакові місця, як центральна синагога, Палац Спорту та Площа Українських Героїв. Бар позиціонує себе як простір, де людина є головною цінністю незалежно від релігії, віку, гендеру чи музичних уподобань.
-
Ukrainian Design and Innovation Week 2024: підсумки третього сезону
Подія - Ищу идею "Жайворонки" на Подолі: інтер'єр, що поєднує свободу та функціональність З розвитком сучасних інтер'єрних тенденцій на перший план виходить вміння поєднувати естетику з раціональним використанням простору. Кафе "Жайворонки" на Подолі демонструє тонке мистецтво архітектурного балансу, де кожен елемент несе як естетичну, так і практичну цінність, трансформуючи невелику площу в багатофункціональний простір для відпочинку та роботи. Єлизавета Одінцова та її команда з Design Buro Odintsova перетворили невелике приміщення у житловому комплексі Podil Plaza Residence на затишне кафе для сніданків, де відвідувачі можуть насолоджуватись комфортом і домашньою атмосферою в будь-який час доби.
- Ищу идею Грація в деталях: інтер’єр від Ольги Русакової в ЖК «Республіка» Інтер’єр цієї квартири, спроєктований дизайнеркою Ольгою Русаковою в житловому комплексі «Республіка», – приклад ретельно продуманого простору, де поєднуються сучасний підхід до дизайну та максимальна увага до комфорту мешканців.
- Ищу идею Функціональність і мистецтво: інтер'єр квартири від DIHOME крізь призму супрематизму У світі дизайну, де сміливі рішення поєднуються з історією, важливо знаходити нові форми вираження, які водночас вшановують минуле. Проєкт квартири в стилі українського авангарду від дизайнерки Євгенії Ситник – яскравий приклад такого підходу. Сучасний супрематизм, натхненний рухом, що зародився понад століття тому в Україні, став основою для створення цього оригінального простору в Києві.
-
Український дизайн: стійкість і інновації на конференції "Сучасні матеріали і технології"
Подія - Ищу идею Алюзія на класицизм: інтер'єр квартири в Дніпрі від ArchObraz Інтер'єр, як і архітектура, є відображенням часу та місця. У сучасних реаліях, коли історичні будівлі часто зазнають змін, важливо відновлювати їхню атмосферу, зберігаючи при цьому власну індивідуальність. Одним із прикладів такого балансу між минулим і сучасним є квартира в центрі Дніпра, яка, незважаючи на втрату оригінальних елементів неокласицизму, отримала нове життя завдяки талановитій інтерпретації архітекторів Антоніни та Олексія Образцових, а також Костянтина Бусаргіна з бюро ArchObraz.