Маркетинг від Banksy
HIS
Білоруський дизайнер запропонував поставити ідею з розрізанням картин шредером на потік
«Ніколи такого не було, і ось знову» – чергова ідея від Banksy пішла з аукціону Sotheby's до завзятих рук вільного ринку. Білоруський графічний дизайнер Олексій Лімонов придумав листівки, що імітують техніку самознищення картини «Дівчинка з повітряною кулею», оригінал якої, як і саму рамку зі шредером, створив найвідоміший невідомий художник.
Листівки, придумані Лимоновим, складаються з паперової рамки і попередньо розрізаної сувенірної репродукції будь-якого твору образотворчого мистецтва. Повідомлення в такій листівці будуть наноситися на папір, що знаходиться за карткою з зображенням. Таким чином, щоб прочитати послання, адресату доведеться вийняти картину з рамки, а отже оголити «художню бахрому» порізаної репродукції, що зробить листівку схожою на порізану картину Banksy, що ошелешила поважну публіку під час торгів у будинку Sotheby's.
Нагадаємо що Проданная за 1,4 млн дол. картина Бэнкси самоуничтожилась прямо в зале Sotheby’s.
-
Музей кераміки в Китаї: новий архітектурний шедевр від Kengo Kuma
Архітектура -
«Архітектори надії»: фільм про відбудову України під час війни
Подія -
Рікен Ямамото — лауреат Прітцкерівської премії 2024 року
-
Девід Чіпперфільд – лауреат Прітцкерівської премії 2023 року
-
Майстерність та естетика віртуальності: 10 випускників Академії дизайну в Ейндховені
-
Disney представив скульптуру Міккі Мауса, натхненну малюнком Вірджила Абло
-
Louis Vuitton x Yayoi Kusama: друга зіркова колаборація
-
Nudo: меблі з каменю від Келлі Вестлер
-
Ukraine Now And Forever: альтернативна айдентика від Братів Юдіних
-
Всесвітньо відомий архітектор Рейнір де Ґрааф представить свою нову книгу "Мастерплан" в Києві