Кераміка від Rado
HIS
Відомий німецький дизайнер Константин Грчіч згодився на співпрацю з культовим брендом Rado та вирішив оновити дизайн годинників Ceramica, виконавши їх у ще більш мінімалістичній манері. Окрім того, від старої моделі новий годинник відрізняється і кольором – на додаток до ніжного білого, прийшов трендовий європейський чорний. Це перше оновлення моделі Ceramica з 1990 року, коли годинник було вперше вироблено.
Цікаво, що Грчіч розробив чотири варіанти моделі Ceramica: дві варіації для чоловіків, з матовим покриттям, та дві жіночі моделі, більш глянцеві та з невеличкими діамантами. Обидва годинника мають схожий на попередню версію вигляд, однак дизайнер цього разу вирішив зробити Ceramica більш естетично витонченими та схожими на браслет. Окрім того, автор розробив й дві додаткові версії. Одна з них має тільки три цифри на циферблаті та невеличкий трикутник на дванадцятій годині, інша – така ж сама, але з хвилинними рисочками.
Дизайнер Константин Грчіч
Дизайнер вважає, що матове покриття моделі зробило її вигляд більш мужнім, а саме натхнення до автора прийшло з великої любові до пілотних годинників.
-
Одежда, которая спасет вас от дождя, а океаны от загрязнения
-
Захисний міхур від COVID-19 — актуальна розробка міланської студії DesignLibero
-
Snowman Carrier: японський бренд Tsuchiya Kaban розробив сумку для транспортування сніговика
Ідея -
Кроссовки на миллион: Adidas и Meissen создали модель ZX8000 Porcelain с ручной росписью и фарфоровыми деталями
-
Палитра африканских флагов в новой коллекции Adidas от Фаррела Уильямса
-
Одяг часів Ренесансу з пакувальних матеріалів від художниці Сюзанне Йонгманс
Ідея -
Nike створили кросівки для прогулянок по Місяцю. Їх вартість 510 доларів
-
Hokusai Blue від Uniqlo, або японське мистецтво на японських футболках
-
Під впливом раннього Відродження: колекція спортивних курток від Moncler та Valentino
-
Pantone выпустил коллекцию носков в самых актуальных цветах
Ідея