Десять брендів домашнього декору представили Україну на виставці Ambiente
HIS
Українські бренди домашнього декору у рамках об’єднання жінок-підприємиць Oplich представили свою продукцію на виставці Ambiente, яка відбулася у Німеччині. Своєю участю підприємиці вкотре хотіли утвердити позицію України на карті предметного дизайну як сміливу, життєстійку, інноваційну державу, сповнену великою кількістю талантів, ідей та нестандартних рішень.
Ambiente – наймасштабніша у світі виставка споживчих товарів, що проводиться у Франкфурті-на-Майні щорічно. На виставці представлені різноманітні товари у трьох основних зонах: Dining (посуд, сервірування, столові прилади, електроприлади, дизайн, аксесуари), Giving (сувеніри, подарунки, ювелірні прикраси) та Living (предмети інтер'єру, текстиль, товари для краси та здоров'я, святковий декор). Ambiente-2023 також зосередила свою увагу на актуальних темах, таких як сталість, нові підходи до роботи, дизайн, спосіб життя, поєднання з природою, роздрібна торгівля майбутнього та розширення цифровізації у торгівлі. За попередніми оцінками у 2023 році виставка прийняла понад 4000 стендів експонентів та понад 100 000 відвідувачів з таких ТОП-10 країн (окрім Німеччини), як Італія, Франція, США, Королівство Нідерландів, Велика Британія, Іспанія, Туреччина, Греція, Польща та Швейцарія.
Цьогоріч на виставці десять брендів креативної індустрії з України представили понад 100 виробів з асортименту своїх продуктів на спільному стенді Oplich, серед них:
- Anzyhome – в'язаний декор для дому;
- Gnizdo – домашній текстиль та одяг з натурального льону;
- Gunia project – керамічний декор;
- LoraShen – декоративно-прикладна кераміка;
- Luxury Linen – постільна білизна та інші предмети побуту з льону;
- MR WOOD Studio – внутрішнє оздоблення приміщення стабілізованим мохом;
- NANA Ceramics – керамічні горщики, вазони та кашпо;
- TARLINI – хаузхолд;
- WOOD MOOD – подарунки та декор для дому – справжні дерев’яні свічки;
- YAKUSH – посуд та декор ручної роботи, переважно із загартованого скла.
Колективний стенд був розташований у найбільш відвідуваній зоні виставки – Living – поруч з індивідуальними та колективними експозиціями інших країн. Стенд учасників складався з двох частин – полиць з продукцією учасників та лайфстайл-зони, що імітувала затишну кімнату з предметами декору, – із використанням загального креативного брендингу ініціативи Oplich – ‘’Ukrainian brands for cosy home”.
Важливо, що Ambiente – є не лише інформаційним майданчиком, а й ефективним місцем для встановлення ділових зв’язків. За 5 днів виставки українські компанії-учасники провели 5 зустрічей щодо оформлення замовлень та співпраці та отримали 100 контактів потенційних партнерів та клієнтів.
Участь українських підприємств зі сфери креативних індустрій на міжнародній виставці Ambiente у Франкфурті організовано ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
«З початку повномасштабної війни українські бізнеси опинилися під загрозою існування, а разом із цим — добробут наших сімей. Пишаємося, що навіть попри надскладні умови креативна індустрія розвивається прискореними темпами, і хочемо, аби українські жінки-підприємиці зробили прорив, відриваючи для себе нові ринки і представляючи нашу державу на провідних міжнародних виставках. Так їхні бізнеси стануть справді життєстійкими, а ми зможемо захистити українську ідентичність і культуру, які прагне знищити ця війна. Маємо надію, що вже зовсім скоро вироби учасників ініціативи будуть жити поруч із власниками по всьому світові, об'єднуючи їх особливою українською енергією», — зазначає виконавча директорка ГО “Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі” Ірина Титарчук.
"Презентація виробів українських підприємців на найбільшій виставці споживчих товарів Ambiente є чудовою можливістю для презентації креативного потенціалу України та налагодження ділових зв'язків. Програма USAID "Конкурентоспроможна економіка України" підтримує жіноче підприємництво та стимулює вихід підприємців на нові ринки, що сприяє збільшенню продажів та збереженню робочих місць", – зазначила Олеся Залуська, керівниця Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Про Oplich
Oplich – об’єднання українських жінок-підприємиць з креативної індустрії для розширення каналів збуту, виходу на міжнародні ринки та популяризації українських брендів і традиційних ремесел у світі. Проєкт створений та адмініструється платформою для підтримки жінок Women IN в партнерстві з брендом YAKUSH і консалтинговою групою One Philosophy.
Якщо ви хочете бути учасницею/ком від бізнесу або підтримати проєкт Oplich заповнюйте форму для реєстрації за посиланням: https://cutt.ly/KKHAUCR
Про Програму USAID «Конкурентоспроможна економіка України»
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
Про ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі»
ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» є незалежною неприбутковою організацією, яка виступає експертним майданчиком, об’єднуючи вітчизняних та іноземних експертів-практиків, що спеціалізуються на інвестиціях, розвитку МСП та торгівлі.
-
Українське 'Джерело' в Нью-Йорку: колекційний дизайн на виставці Salon Art + Design
Подія -
IDS Toronto 2025: найочікуваніша інтер'єрна подія Канади
Подія -
Призматичний синій павільйон на Венеційській бієнале: мистецтво сучасності на тлі історії
Дизайн у подорожах -
Panoptikum Collections на Maison et Objet: сила українського колекційного дизайну
Подія -
DVRZ Design Days: Огляд Днів українського дизайну
Подія -
Перша бібліотека українських матеріалів відкриється в Києві під час ДВРЗ Design Days
-
Конференція з інклюзивного дизайну пройде в рамках ДВРЗ Design Days в "АГРОМАТ"
Подія -
Kyiv Design Week 2024: реєстрацію учасників відкрито
Подія -
Chia-Chair: крісло-грядка для вирощування рослин
Ідея -
Другий Тиждень українського дизайну та інновацій: результати та підсумки
Подія
Перший міжнародний фестиваль фотографії Street Art Photo 2017: Марсель Штайнер, «Київ <-> Цюріх. Сприйняття»
Київ, Національний історико-архітектурний музей «Київська фортеця» (м. Київ, вул. Госпітальна, 24а)
16 June 2017, 16:00