Design for Business, City, Human: третя міжнародна конференція CREASCOPE
HIS
21 червня в Києві в UNIT.City відбудеться чергова конференція CREASCOPE. В цьому році ми говоримо про ГЛОБАЛЬНУ РОЛЬ ДИЗАЙНУ – креативну, інноваційну, комерційну, гуманітарну – в житті людей, міст і компаній. Про те, як інструменти дизайну допомагають змінювати якість життя, реформувати компанії та цілі міста. Міжнародні спікери поділяться своїм досвідом і розкажуть про ВПЛИВ ДИЗАЙНУ не тільки в контексті креативної сфери, але і в зрізі соціології, урбаністики та бізнесу.
Сьогодні за допомогою дизайну бренди не тільки створюють і продають послуги й продукти, ДИЗАЙН також ЗНАХОДИТЬ ВІДПОВІДІ на складні питання і змінює життя людей на краще. Дизайн в широкому розумінні – це, перш за все, вирішення проблеми.
СУЧАСНИЙ ДИЗАЙН ОРІЄНТОВАНИЙ НА ЛЮДИНУ і на її потреби, він прагне реагувати на "больові точки" суспільства, аналізувати їх і генерувати проривні рішення. Але щоб щось змінити, потрібно створити НОВУ СИСТЕМУ КООРДИНАТ.
Наші спікери – досвідчені фахівці-практики, які працюють з дизайном, як з екосистемою і інструментом, що здатен змінювати глибинні процеси.
В ПРОГРАМІ:
- виступи спікерів з НІДЕРЛАНДІВ, ПОЛЬЩІ, БЕЛЬГІЇ;
- панельні ДИСКУСІЇ з локальними експертами;
- воркшоп з іноземними тренерами;
- нетворкінг.
Модераторами панельних дискусій стануть українські експерти – Катерина Коваленко, Ганна Підгірна і Вікторія Підгорна.
Про спікерів:
Ален Оро (ALAIN HEUREUX), Бельгія
підприємець, соціальний активіст, коуч, лектор
Вивчав право, менеджмент і маркетинг. Понад 20 років займався комунікаціями, маркетингом і продажами в сфері медіа, технологій і діджитал. Багато років співпрацює з різними європейськими інститутами, налагоджуючи діалог між регуляційніми органами й бізнесом.
У 2010 році відкрив один з перших інкубаторів в Брюсселі – The Egg, в якому взяли участь понад 60 стартапів з культурних індустрій.
Сьогодні є співзасновником і лідером в організаціях Brussels Creative і Creative Ring, а також коучем для стартапів і більших компаній в Virtuology Academy.
Для максимальної продуктивності в цифровому і технологічному світі Ален зосередився на двох головних напрямках – сприяння проривним перехресним інноваціям та організація екосистем в креативній економіці.
Сюзанна Скальський (ZUZANNA SKALSKA), Польща / Нідерланди,
аналітик, трендвотчер, бізнес-консультант, викладач, ментор
Народилася в Польщі, з 1991 року живе в Нідерландах. Почала кар'єру як тренд-аналітик в компанії Philips Design. У 2001 році перейшла в консалтингову компанію VanBerlo, де була трендвотчером і вивчала інновації. У 2007 році заснувала власну компанію 360 Inspiration. Це міждисциплінарна дослідницька платформа в сфері підприємницької діяльності, промисловості, політики і освіти.
З 2003 року бере участь в організації Нідерландської Тижня дизайну в Ейндговені, викладає в Технічному університеті Ейндговена, читає лекції з дизайн-менеджменту в польському університеті SWPS і є запрошеним науковим співробітником нью-йоркської Школи Дизайну Parsons.
Разом з Li Edelkoort і Piotr Voelkel заснувала School of Form в Познані, Польща. Отримала безліч нагород в області дизайну і є членом журі в авторитетних конкурсах. Як бізнес-аналітик і дизайн-менеджер, консультує великі компанії з різних сфер.
Арне Хендрікс (ARNE HENDRIKS), Нідерланди
художник, дизайнер, радикальний еколог
Арне Хендрікс поєднує наукові факти з провокаційним гумором, пропонує кардинально новий погляд на багато соціальних проблем і провокує фундаментальні зрушення в сприйнятті звичного способу життя людини.
У своєму спекулятивному дослідженні «Неймовірно зменшена людина» Арне пропонує радикально скоротити зростання людини – до 50 сантиметрів – і подумати, які плюси може принести таке життя.
За свою концепцію майбутнього Хендрікс був номінований на авторитетну в сфері прогресивного та інноваційного дизайну премію Dutch Design Award.
Рафаль Колодзєй (RAFAL KOLODZIEY), Польща
бізнес-аналітик, стратег, тренер
Спеціалізується на створенні та реалізації бізнес-стратегій. Консультує з питань побудови бізнесу в таких напрямках, як розвиток і стратегія бренду, бренд-менеджмент, створення портфоліо компанії, розробка нових продуктів і послуг, маркетингові комунікації. Засновник компанії Greenhat.
Матеуш Халава (MATEUSZ HALAWA), Польща
соціолог, антрополог, викладач School of Form
Матеуш отримав диплом соціолога в Університеті Варшави. В даний момент очолює факультет гуманітарних і соціальних наук в інноваційній School of Form в Познані.
Дослідник в Інституті філософії та соціології при Польській Академії Наук у Варшаві, де проводить етнографічні дослідження і сдійснює культурний аналіз економічних аспектів життя. Докторант в New School for Social Research в Нью-Йорку, працює зі студентами в Parsons School of Design і входить в команду Вищого інституту дизайну, етнографії та соціології.
Вважає антропологію і соціологію найважливішим аспектом у викладанні і практиці дизайну. На думку Матеуша саме гуманітарні науки допомагають сучасному дизайнерові бути відповідальним, мислити інноваційно і критично.
Контактна інформація:
+38 067 239 60 06, +38 067 320 18 69, +38 050 312 90 89
ts@creapro.ua, oy@creapro.ua.
РЕЄСТРАЦІЯ: https://goo.gl/5y24pr
ПРОГРАМА: https://goo.gl/3KkV29
Додаткова інформація:
www.creapro.ua
www.facebook.com/creapro
www.facebook.com/creascope
- Ищу идею Hram гедонізму в серці Києва від студії YOD Hram – музичний бар, натхненний духом гедонізму, розташований у серці Києва на цокольному поверсі ділового центру. Поруч знаходяться такі знакові місця, як центральна синагога, Палац Спорту та Площа Українських Героїв. Бар позиціонує себе як простір, де людина є головною цінністю незалежно від релігії, віку, гендеру чи музичних уподобань.
-
Ukrainian Design and Innovation Week 2024: підсумки третього сезону
Подія - Ищу идею "Жайворонки" на Подолі: інтер'єр, що поєднує свободу та функціональність З розвитком сучасних інтер'єрних тенденцій на перший план виходить вміння поєднувати естетику з раціональним використанням простору. Кафе "Жайворонки" на Подолі демонструє тонке мистецтво архітектурного балансу, де кожен елемент несе як естетичну, так і практичну цінність, трансформуючи невелику площу в багатофункціональний простір для відпочинку та роботи. Єлизавета Одінцова та її команда з Design Buro Odintsova перетворили невелике приміщення у житловому комплексі Podil Plaza Residence на затишне кафе для сніданків, де відвідувачі можуть насолоджуватись комфортом і домашньою атмосферою в будь-який час доби.
- Ищу идею Грація в деталях: інтер’єр від Ольги Русакової в ЖК «Республіка» Інтер’єр цієї квартири, спроєктований дизайнеркою Ольгою Русаковою в житловому комплексі «Республіка», – приклад ретельно продуманого простору, де поєднуються сучасний підхід до дизайну та максимальна увага до комфорту мешканців.
- Ищу идею Функціональність і мистецтво: інтер'єр квартири від DIHOME крізь призму супрематизму У світі дизайну, де сміливі рішення поєднуються з історією, важливо знаходити нові форми вираження, які водночас вшановують минуле. Проєкт квартири в стилі українського авангарду від дизайнерки Євгенії Ситник – яскравий приклад такого підходу. Сучасний супрематизм, натхненний рухом, що зародився понад століття тому в Україні, став основою для створення цього оригінального простору в Києві.
-
Український дизайн: стійкість і інновації на конференції "Сучасні матеріали і технології"
Подія -
Конференція: Сучасні матеріали і технології в будівництві та дизайні
Подія -
Двоповерхова квартира в Києві від дизайн-студії Planium
Вибір редакції - Ищу идею V.Concept: пентхаус для молодого подружжя у Києві Пентхаус площею 272 кв. метрів в одній з новобудов столиці — проєкт студії V.Concept. Замовники – молода пара, котра на стадії розробки проєкту планувала стати батьками. Над інтер'єрами двоповерхового простору працювали Вікторія Вітковська, Вікторія Ступак та Олена Конопацька. Серед особливостей пентхаусу — чимала площа, панорамне скління, приватна тераса та вигідне розташування у центрі Києва.
- Ищу идею Фен-шуй у тропічних відтінках: проєкт квартири від Luka Design в столичному ЖК Нова Англія Інтер'єрна студія Luka Design під керівництвом Анастасії Лукашової отримала незвичайне завдання: створити дизайн видовженої квартири в київському ЖК Нова Англія. Замовниця, яка мешкає на далекому тропічному острові, бажала втілити у своєму майбутньому помешканні атмосферу теплоти та екзотики. Водночас вона залишила відкриті можливості для експериментів з кольором та меблями, надавши дизайнерам повну свободу для творчості.