Design for Business, City, Human: третя міжнародна конференція CREASCOPE
HIS
21 червня в Києві в UNIT.City відбудеться чергова конференція CREASCOPE. В цьому році ми говоримо про ГЛОБАЛЬНУ РОЛЬ ДИЗАЙНУ – креативну, інноваційну, комерційну, гуманітарну – в житті людей, міст і компаній. Про те, як інструменти дизайну допомагають змінювати якість життя, реформувати компанії та цілі міста. Міжнародні спікери поділяться своїм досвідом і розкажуть про ВПЛИВ ДИЗАЙНУ не тільки в контексті креативної сфери, але і в зрізі соціології, урбаністики та бізнесу.
Сьогодні за допомогою дизайну бренди не тільки створюють і продають послуги й продукти, ДИЗАЙН також ЗНАХОДИТЬ ВІДПОВІДІ на складні питання і змінює життя людей на краще. Дизайн в широкому розумінні – це, перш за все, вирішення проблеми.
СУЧАСНИЙ ДИЗАЙН ОРІЄНТОВАНИЙ НА ЛЮДИНУ і на її потреби, він прагне реагувати на "больові точки" суспільства, аналізувати їх і генерувати проривні рішення. Але щоб щось змінити, потрібно створити НОВУ СИСТЕМУ КООРДИНАТ.
Наші спікери – досвідчені фахівці-практики, які працюють з дизайном, як з екосистемою і інструментом, що здатен змінювати глибинні процеси.
В ПРОГРАМІ:
- виступи спікерів з НІДЕРЛАНДІВ, ПОЛЬЩІ, БЕЛЬГІЇ;
- панельні ДИСКУСІЇ з локальними експертами;
- воркшоп з іноземними тренерами;
- нетворкінг.
Модераторами панельних дискусій стануть українські експерти – Катерина Коваленко, Ганна Підгірна і Вікторія Підгорна.
Про спікерів:
Ален Оро (ALAIN HEUREUX), Бельгія
підприємець, соціальний активіст, коуч, лектор
Вивчав право, менеджмент і маркетинг. Понад 20 років займався комунікаціями, маркетингом і продажами в сфері медіа, технологій і діджитал. Багато років співпрацює з різними європейськими інститутами, налагоджуючи діалог між регуляційніми органами й бізнесом.
У 2010 році відкрив один з перших інкубаторів в Брюсселі – The Egg, в якому взяли участь понад 60 стартапів з культурних індустрій.
Сьогодні є співзасновником і лідером в організаціях Brussels Creative і Creative Ring, а також коучем для стартапів і більших компаній в Virtuology Academy.
Для максимальної продуктивності в цифровому і технологічному світі Ален зосередився на двох головних напрямках – сприяння проривним перехресним інноваціям та організація екосистем в креативній економіці.
Сюзанна Скальський (ZUZANNA SKALSKA), Польща / Нідерланди,
аналітик, трендвотчер, бізнес-консультант, викладач, ментор
Народилася в Польщі, з 1991 року живе в Нідерландах. Почала кар'єру як тренд-аналітик в компанії Philips Design. У 2001 році перейшла в консалтингову компанію VanBerlo, де була трендвотчером і вивчала інновації. У 2007 році заснувала власну компанію 360 Inspiration. Це міждисциплінарна дослідницька платформа в сфері підприємницької діяльності, промисловості, політики і освіти.
З 2003 року бере участь в організації Нідерландської Тижня дизайну в Ейндговені, викладає в Технічному університеті Ейндговена, читає лекції з дизайн-менеджменту в польському університеті SWPS і є запрошеним науковим співробітником нью-йоркської Школи Дизайну Parsons.
Разом з Li Edelkoort і Piotr Voelkel заснувала School of Form в Познані, Польща. Отримала безліч нагород в області дизайну і є членом журі в авторитетних конкурсах. Як бізнес-аналітик і дизайн-менеджер, консультує великі компанії з різних сфер.
Арне Хендрікс (ARNE HENDRIKS), Нідерланди
художник, дизайнер, радикальний еколог
Арне Хендрікс поєднує наукові факти з провокаційним гумором, пропонує кардинально новий погляд на багато соціальних проблем і провокує фундаментальні зрушення в сприйнятті звичного способу життя людини.
У своєму спекулятивному дослідженні «Неймовірно зменшена людина» Арне пропонує радикально скоротити зростання людини – до 50 сантиметрів – і подумати, які плюси може принести таке життя.
За свою концепцію майбутнього Хендрікс був номінований на авторитетну в сфері прогресивного та інноваційного дизайну премію Dutch Design Award.
Рафаль Колодзєй (RAFAL KOLODZIEY), Польща
бізнес-аналітик, стратег, тренер
Спеціалізується на створенні та реалізації бізнес-стратегій. Консультує з питань побудови бізнесу в таких напрямках, як розвиток і стратегія бренду, бренд-менеджмент, створення портфоліо компанії, розробка нових продуктів і послуг, маркетингові комунікації. Засновник компанії Greenhat.
Матеуш Халава (MATEUSZ HALAWA), Польща
соціолог, антрополог, викладач School of Form
Матеуш отримав диплом соціолога в Університеті Варшави. В даний момент очолює факультет гуманітарних і соціальних наук в інноваційній School of Form в Познані.
Дослідник в Інституті філософії та соціології при Польській Академії Наук у Варшаві, де проводить етнографічні дослідження і сдійснює культурний аналіз економічних аспектів життя. Докторант в New School for Social Research в Нью-Йорку, працює зі студентами в Parsons School of Design і входить в команду Вищого інституту дизайну, етнографії та соціології.
Вважає антропологію і соціологію найважливішим аспектом у викладанні і практиці дизайну. На думку Матеуша саме гуманітарні науки допомагають сучасному дизайнерові бути відповідальним, мислити інноваційно і критично.
Контактна інформація:
+38 067 239 60 06, +38 067 320 18 69, +38 050 312 90 89
ts@creapro.ua, oy@creapro.ua.
РЕЄСТРАЦІЯ: https://goo.gl/5y24pr
ПРОГРАМА: https://goo.gl/3KkV29
Додаткова інформація:
www.creapro.ua
www.facebook.com/creapro
www.facebook.com/creascope
- Ищу идею Квартира for single: інтер'єр 30 кв.м від студії FATEEVADESIGN Квартира for single — особливий жанр. Логіка інтер'єру підпорядкована стилю життя однієї людини, а отже — мінімум компромісів, максимум самовираження замовника. До того ж як правило, подібне житло — невелике за площею і з невеликим бюджетом, а це вже певний творчий виклик для проєктанта. Адже обмеження — чудовий стимул для небанальних ідей. Це підтверджує новий проєкт Олени Фатєєвої — інтер'єр квартири площею 30 кв.м.
- Ищу идею Український офіс L’Oreal від Churina Design Команда студії Churina Design під керівництвом Катерини Чуріної розробила інтер'єр для інноваційного та екологічного офісу L’Oréal в Україні, розташованого у центрі Києва. Це не просто робочий простір, а справжній дім для L’Oréal — екосистема творчого середовища, що відтіняє характер та цінності бренду, а також підвищує продуктивність та надихає на свіжі ідеї у галузі краси.
-
Нове життя на Рейтарській: Balbek Bureau відновлює модерністську будівлю
Архітектура -
UDIW — головна креативна подія року: в Києві вдруге відбудеться Тиждень українського дизайну та інновацій
Подія - Ищу идею Атмосферна квартира на Воздвиженці від Fateeva Design Колір відіграє важливу роль у кожному проєкті творчої майстерні Fateeva Design. Основою цього компактного за метражем київського проєкту стали усі відтінки зелені, які через великі вікна буквально просочуються в приміщення та стають повноцінною частиною інтер'єру.
-
14.02.2024 06:12Архітектура
Проєкт, який випереджає час: Lake House від студії MAKHNO
- Ищу идею Апартаменти Glen Moray в центрі Києва від MAD group Андрій Бочуля та Марія Вергезова разом з командою MAD group реалізували інтер'єр квартири для молодого та амбітного спортсмена. Апартаменти розташовані в центрі столиці та можуть похизуватися неперевершеним вікновидом. Перед архітекторами стояла задача поєднати в житловому просторі мінімалізм та затишок.
- Ищу идею CHICAGO SUNSET: апартаменти в Києві від студії B Place У самому серці Києва, у житловому комплексі "Чикаго", розташовані апартаменти з захоплюючим краєвидом на місто та неповторними заходами сонця. Проєкт, який був реалізований командою B Place під керівництвом Валентина Дорофеєва, виділяється балансом між сміливою брутальністю та витонченою елегантністю. Початково це були дві окремі квартири, які успішно об’єднали в одну, зберігши відмітні зони для приватного та загального простору.
-
ХОФМАН: інтер'єр київської квартири від Fateeva Design
Вибір редакції - Ищу идею RIVA – квартира у Києві для молодої сім'ї Дизайн-студія Buro 21 спроєктували квартиру 135 кв. метрів у ЖК Park Stone з вікновидом на Дніпро та правий берег столиці. Проєкт RIVA – це сучасна квартира для молодої сім’ї з дитиною, яка цінує в інтер’єрі гармонію стилю та комфорту.