5 фактів про Кензо Такада та його любов до інтер'єрів
HIS
Днями пішов з життя відомий японський дизайнер та модельєр Кензо Такада. Засновник модного бренду Kenzo, помер на 82-му році життя через ускладнення, викликані коронавірусною інфекцією. Не усім відомо, та Кензо створював не лише одяг та парфуми, а й інтер'єрні колекції: від диванів до ваз та посуду. То ж сьогодні ми хочемо розказати про основні факти з життя легендарного дизайнера, пов'язані з інтер'єрами та їх оздобленням.
1. У 1965, коли Кензо Такада перебрався з Японії до Франції, він жив в абсолютно порожній квартирі, доки не купив собі диван виробництва невідомої норвезької фабрики. Дизайнер згадував, як організовував у себе вдома вечірки, і цей диван був єдиним місцем, де могли сидіти гості. Та вже у кінці 1980-х років Кензо купив занедбану меблеву фабрику неподалік від площі Бастилії і перетворив її в острівець безтурботності, гармонії та спокою. Чотириповерховий комплекс з трьома внутрішніми садками (228 кв.м) займав 1362 квадратних метрів. Тут навіть був вивезений з Японії чайний павільйон, що навис над ставком, де водилися коропи. Та після 20 років життя тут, Кензо виставив будинок на продаж за 12 мільйонів євро.
2. Заговорили про Кензо у 1970. Тоді він відкрив в галереї Вів'єн бутик під назвою Jungle Jap, інтер'єр якого був створений ним же і виконаний в японському стилі і стилі джунглів. Потім в тій же галереї Вів'єн відбувся показ першої жіночої колекції одягу, яка викликала непідробний інтерес. На подіум вийшли моделі в сміливих етнічних костюмах, виконаних відповідно з паризьким шиком.
3. «Майстерня п'яти почуттів» або Gokan Kobo — бренд посуду, меблів та аксесуарів для дому, заснований Кензо у 2004 році.
4. У 2017, майже після 20 років творчої перерви, дизайнер Кензо Такада повернувся до роботи. Разом з французьким меблевим брендом Roche Bobois він створив колекцію, повну принтів, візерунків та яскравих фарб. Натхненням для колекції меблів послужили японське кімоно та традиційний японський театр, де всі ролі виконують чоловіки. Тоді Кензо для рітейлера люксових меблів розробив 3 нових відтінки популярного дивана-трансформера Mah Jong, які символізують ранок, день і вечір.
5. У січні цього року на виставці Maison et Objet Кензо Такада представив свій власний бренд меблів та товарів для дому. В команду новоспеченої компанії увійшли керуючий Джонатан Буше Мангейм та помічник креативного директора Енгельберт Онор. Назва бренду з таємничим логотипом K 三 вимовляється просто — К3. В асортименті представлені дивани, столи, стільці, килими, домашній текстиль та аксесуари. У майстерному сплетінні рослинних й геометричних орнаментів Такада вчергове поєднав східну естетику з культурою раціонального західного світу. В рамках колекції Кензо розкрив три основні мотиви: Sakura (сакура), Maiko (майко — учениця гейші) та Shogun (Сьогун — правителі).
Читайте також: Карл Лагерфельд. Интерьеры haute couture.
-
Музей кераміки в Китаї: новий архітектурний шедевр від Kengo Kuma
Архітектура -
«Архітектори надії»: фільм про відбудову України під час війни
Подія -
Рікен Ямамото — лауреат Прітцкерівської премії 2024 року
-
Девід Чіпперфільд – лауреат Прітцкерівської премії 2023 року
-
Майстерність та естетика віртуальності: 10 випускників Академії дизайну в Ейндховені
-
Disney представив скульптуру Міккі Мауса, натхненну малюнком Вірджила Абло
-
Louis Vuitton x Yayoi Kusama: друга зіркова колаборація
-
Nudo: меблі з каменю від Келлі Вестлер
-
Дизайнер Лі Брум провів онлайн екскурсію для українських колег своїм нью-йоркським пентхаусом
-
AXOR MyEdition: переможці українського конкурсу на кращий дизайн панелі для змішувача
Подія