Про семінар Out of Box Сюзанни Скалскої, що відбувся днями у Києві
HIS
22 червня Сюзанна Скалска, бізнес-аналітик з Нідерландів, провела семінар Out of Box в ТЦ "Домосфера". Захід проходив в рамках щорічної конференції Creascope. Спираючись на глибинний аналіз змін в суспільстві та бізнесі, Сюзанна розповіла, як змінюється сучасний світ, як соціальні тренди впливають на наше життя, запропонувала свої рішення для адаптації в епоху трансформацій.
Усвідомлення змін і розуміння глобальних трендів стає все більш важливим елементом в довгостроковій стратегії компаній.
«Ми не можемо вирішити наші проблеми, використовуючи той же підхід, який був, коли виникає якась проблема», — сказав якось Альберт Ейнштейн. Сюзанна радить міняти кут зору і ділитися досвідом, визнавати зміни, вивчати глобальні тренди і використовувати перехресний досвід з різних дисциплін — це те, що допоможе всім нам вийти на новий рівень мислення і досягти успіху в новій реальності.
Наводимо кілька тез із виступу Сюзанни Скальської:
- Світ змінюється дуже швидко. Тільки в колаборації суспільство зможе перемогти виклики нового часу. Занадто закриті проекти і підходи більше не працюють. Майбутнє за співпрацею.
- Якщо ви хочете дізнатися про минуле, дивіться на сьогодення. Якщо ви хочете дізнатися про майбутнє, теж дивіться на сьогодення. Дійте і мислите так, як ніби майбутнє вже настало.
- Прагнення бути ближче до природи, стикатися з натуральними матеріалами, необробленими фактурами і недосконалими формами впливає на те, який товар найближчим часом буде користуватися попитом, яка візуальна естетика буде в моді. Нові розробки + ремісничі техніки + мейкерскі навички дадуть в результаті несподівано гарний результат.
- Design 1.0 — традиційний, декоративний дизайн, як його розуміли багато років назад. Design 2.0 — дизайн продуктів і сервісів. Design 3.0 — дизайн як інструмент для трансформації організацій. Сьогодні в традиційному наборі дизайн-інструментів майже нічого не залишилося. Можна сміливо сказати, що настала ера пост-дизайну. Design 4.0 — не про те, як виглядає предмет, він зображає як мислить компанія.
- Нова цінність — не володіти предметом, а його використовувати.
- Рітейл йде в онлайн, але бренди як і раніше зберігають офіси і представництва, перетворюючи їх в атмосферні храми з особливими корпоративними цінностями і з неповторною атмосферою. В такому місці захочеться залишитися довше, щоб відчути приналежність до бренду, розділити бачення і доторкнутися до його історії.
- Термін "дизайн-мислення" перетворився в штамп. Про це занадто багато говорять, не розуміючи суті процесів. Дизайн-мислення — це не стікери, і не нотатки на фліпчарті. Це прийняття того, що існує безліч шляхів розвитку бізнесу і роботи над тим чи іншим завданням.
- Компанії будуть зазнавати збитків через свою нездатність змінюватися і адаптуватися до нової, багатоканальної реальності. Аналіз і прогнозування глобальних трендів стає важливим елементом в інноваційній стратегії компаній.
Фото: Лілія Вітер
Читайте також: ТОП-5 полезных и практичных предметов интерьера от YUDIN Product.
- Ищу идею RESIDENT 86: сучасний інтер'єр з українським настроєм Дизайнерка Катерина Кулаєва реалізувала інтер'єр столичної квартири площею 70 квадратних метрів. Попри те, що проєктувальні та ремонтні роботи почалися після повномасштабного вторгнення, перед авторкою стояло завдання створити унікальний простір, який би відзначався серед інших на ринку нерухомості. Оскільки власники планують здавати квартиру в оренду, Катерині довелося створити світлий, універсальний інтер'єр з достатньою кількістю місць для зберігання, окремою гардеробною та робочим місцем. Основні вимоги до атмосфери були такими: тепла, функціональна, лаконічна, натуральна та з українським настроєм.
-
В Києві вдруге пройде УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОНГРЕС та церемонія нагородження незалежної будівельної премії “ТВОРЕЦЬ РОКУ”
Подія -
SUNGATE: дворівневий пентхаус в центрі Києва від Churina Design
Вибір редакції - Ищу идею Квартира for single: інтер'єр 30 кв.м від студії FATEEVADESIGN Квартира for single — особливий жанр. Логіка інтер'єру підпорядкована стилю життя однієї людини, а отже — мінімум компромісів, максимум самовираження замовника. До того ж як правило, подібне житло — невелике за площею і з невеликим бюджетом, а це вже певний творчий виклик для проєктанта. Адже обмеження — чудовий стимул для небанальних ідей. Це підтверджує новий проєкт Олени Фатєєвої — інтер'єр квартири площею 30 кв.м.
- Ищу идею Український офіс L’Oreal від Churina Design Команда студії Churina Design під керівництвом Катерини Чуріної розробила інтер'єр для інноваційного та екологічного офісу L’Oréal в Україні, розташованого у центрі Києва. Це не просто робочий простір, а справжній дім для L’Oréal — екосистема творчого середовища, що відтіняє характер та цінності бренду, а також підвищує продуктивність та надихає на свіжі ідеї у галузі краси.
-
Нове життя на Рейтарській: Balbek Bureau відновлює модерністську будівлю
Архітектура -
UDIW — головна креативна подія року: в Києві вдруге відбудеться Тиждень українського дизайну та інновацій
Подія - Ищу идею Атмосферна квартира на Воздвиженці від Fateeva Design Колір відіграє важливу роль у кожному проєкті творчої майстерні Fateeva Design. Основою цього компактного за метражем київського проєкту стали усі відтінки зелені, які через великі вікна буквально просочуються в приміщення та стають повноцінною частиною інтер'єру.
-
14.02.2024 06:12Архітектура
Проєкт, який випереджає час: Lake House від студії MAKHNO
- Ищу идею Апартаменти Glen Moray в центрі Києва від MAD group Андрій Бочуля та Марія Вергезова разом з командою MAD group реалізували інтер'єр квартири для молодого та амбітного спортсмена. Апартаменти розташовані в центрі столиці та можуть похизуватися неперевершеним вікновидом. Перед архітекторами стояла задача поєднати в житловому просторі мінімалізм та затишок.