У Китаї відкрили найдовший у світі міст
HIS
Але далеко не всі зможуть по ньому проїхати
Найдовший у світі міст офіційно було відкрито у Китаї. Нова конструкція з’єднує Гонконг та Макао з китайським материком. Міст довжиною 55 км під назвою Hong Kong-Zhuhai-Macau Bridge відрізняється низкою незвичних особливостей. Відомо, наприклад, що камери на мосту слідкують за тим, аби водій не позіхав. Також для того, щоб проїхати по найдовшому мосту водій повинен носити спеціальний пристрій для моніторингу серцевої діяльності та – це найцікавіше – бути причетним до політичної еліти чи благодійних фондів.
Міст, відкритий президентом Китаю, Сі Цзіньпіном, коштує 20 млрд. доларів та був збудований із 400 тис. тон сталі. Для порівняння – із цієї кількості металу можна було б зібрати 60 Ейфелевих веж. Конструкція мосту спроможна витримувати потужні землетруси і тайфуни швидкістю до 340 км на годину.
Проліт між Гонконгом, Макао та китайським материком складається з трьох елементів. В його основі лежить 30-кілометрова дистанція до першої зупинки, яку можна зробити на штучному острові. До наступного острова міст перетворюється на тунель довжиною 7 км, що проходить на глибині 44 м, дозволяючи кораблям спокійно перетинати цю частину акваторії.
Далі міст Hong Kong-Zhuhai-Macau Bridge з’єднується з Гонконгом через міжнародний аеропорт та прикордонний перехід, де автомобілі повинні перестроїтися з правої частини дороги (типовий рух для материкового Китаю) на ліву частину (рух у Гонконзі), використовуючи для цього спеціальну «точку злиття» (“merge point”).
Коли водій перетинає міст, частота його серцевих скорочень та показники артеріального тиску контролюються, фіксуються на надсилаються у вигляді спеціального звіту до центру керування мосту. Як відомо, якщо водій позіхає три чи більше разів за 20 секунд, спеціальна «камера позіхань» (“yawn cam”) відправляє до керівного центру попередження щодо цього водія.
Очікується, що міст стане не просто об’єктом транспортної інфраструктури, що з’єднає китайську провінцію Гуандун з Гонконгом і Макао. Влада Китаю сподівається на те, що цей проект зміцнить співробітництво між спеціальними адміністративними районами Китаю в плані торгівлі, фінансів, логістики та туризму, зіграє більш активну роль у розвиненні зони Великого заливу.
Попри те, що конструкцію Hong Kong-Zhuhai-Macau Bridge вже визнано витвором інженерного мистецтва, не обійшлося в цій історії і без критики зі скандалами. Мешканцям Гонконгу не подобається те, що для проїзду по мосту вони повинні мати спеціальний дозвіл, при тому що проект фінансувався та продовжує фінансуватися за кошти саме гонконгських платників податків. До того ж, впливові групи еко-активістів, такі як WWF, заявляють про те, що нова конструкція буде негативно впливати на місце проживання популяції рідкісного китайського білого дельфіна.
Нагадаємо, що у 2016 році у Китаї було відкрито найвищий в світі міст, що знаходиться і південно-західній частині країни.
Читайте також: Самый длинный в мире подвесной пешеходный мост построили в Швейцарии.
-
Музей кераміки в Китаї: новий архітектурний шедевр від Kengo Kuma
Архитектура -
Katajanokan Laituri: найбільша дерев’яна будівля у Фінляндії як втілення сучасної архітектури
Архитектура -
Оглядова вежа у шведському заповіднику: поєднання архітектури та інженерного мистецтва
Архитектура -
Автостоянка майбутнього від Ateliers O-S Architectes
Архитектура -
Скляний торговий центр у Сеулі: редизайн від Heatherwick Studio
Архитектура -
Проєкт з благоустрою та озеленення територіх одеського ЖК від Bee Landscaping Bureau
-
8SUN RESORT: прихисток для закоханих від студії MAKHNO та SAI ARCHITECTS
Дизайн в путешествиях -
Комплекс соціального житла в Брукліні за проєктом Studio Libeskind
Архитектура -
ШІ за мотивами «Дюни»: Arrakis Palaces від дизайн-студії NK INTERIOR
Идея -
Будинок-теплиця в Сан-Мініато: сучасний приклад енергоефективності та інновацій
Идея