Хто на Maison&Objet у 2019? Прийом заявок вже відкрито!
HIS
Маєте свій бренд і хочете почати експортувати, чи просто гучно заявити про себе на весь світ? Тоді вам точно до Парижу! Ми раді повідомити, що з 11 березня до 30 квітня оголошено прийом заявок на участь у колективному українському стенді на виставці Maison&Objet.
Цього року у складі міжнародного жюрі, яке обере 5 переможців з поданих заявок, будуть відомі та авторитетні професіонали сфери дизайну із Франції, Данії та України:
- Засновниця українського бренду DAVIS CASA — речника гарного смаку в дизайні, Фаїна Еренбург,
- дизайнер інтер’єрів, президент Європейської асоціації дизайнерів і декораторів, месьє Дідьє Маргеріт (Didier Margueritte),
- засновник культового блогу про дизайн BLOG ESPRIT DESIGN Венсан Ромео,
- засновник найстильнішого європейського дизайн-блогу joyana.fr Йо Яна (JO YANA),
- дизайнер та засновник студії iskos-berlin Олексій Іскос,
- головний редактор видання PRAGMATIKA та тонкий поціновувач мистецького вираження прагматичного погляду на дизайн Костянтин Ковшевацький,
- креативна директорка MAINO Design Ukraine Анастасія Білецька.
Maison&Objet — одна з найбільших і найавторитетніших європейських виставок інтер’єрного дизайну та предметів декору, а також найпотужніша онлайн-платформа для професіоналів MOM чекають на українські дизайнерські бренди.
Тож, запрошуємо вас подати заявку та отримати можливість зайняти одне із п`яти місць на українському стенді в рамках проекту Ukrainian Design Brand vol.3. Переможці отримають допомогу від Європейського банку Реконструкції та Розвитку у вигляді грошової компенсації 65% витрат на організацію виставки. Організаційний внесок переможця складає 1700 євро.
Проект реалізується за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Більш детальна інформація на офіційному веб-сайті: eu4business.eu
Від вас — «смачна цукерка»: серійний дизайнерський продукт, за нами — професійна обгортка: консультації із брендінгу, підготовка коммунікаційного пакету учасника, організація виставки, доставка ваших предметів до Парижу, промоушн та комунікації із українськими та міжнародними ЗМІ.
До участі приймаються дизайнерські реалізовані серійні об’єкти у категоріях: меблі, освітлення, декор для дому (декоративний текстиль, кераміка, аксесуари).
За офіційною статистикою салону, лише у січні 2019 року виставка прийняла 84236 відвідувачів, у тому числі 46356 французьких і 37880 міжнародних із 160 країн світу! Maison&Objet дає неймовірні можливості розвитку для всіх її учасників. Цього року 603 бренди із 2910 вперше представили свої найновіші предмети. Спеціально для підтримки «новачків» організатори салону організують простори натхнення «WHAT`S NEW», на яких у форматі кураторських експозицій представляють селекційні продукти.
Салон пропонує представникам індустрії не тільки локацію для експозиції та комунікаційні можливості локації, але й дозволяє легко створювати комунікацію із професійною аудиторією на онлайні платформі MOM. Поєднавши всі ці переваги французького міжнародного салону, ви створите ефективний механізм розвитку бренду, який працюватиме на вас до початку салону та після його закінчення!
Заявку небхідно надіслати на адресу expodesign.ua@gmail.com. Ми з радістю надамо вам консультації у заповненні заявок та допомогу у підготовці до виставок
Переможців буде оголошено 12 травня 2019 року. Бажаємо успіху!
-
Краса з українським характером: G×BAR і HVYLYA Design у Тернополі
Выбор редакции -
Український прорив у світі еко-дизайну: «стіни, що дихають» від MAKHNO STUDIO потрапили у фінал Dezeen Awards 2024
Идея -
Одразу 2 проєкти YOD Group отримали відзнаку Best of Best в Міжнародній архітектурній премії Architecture Masterprize
-
«Архітектори надії»: фільм про відбудову України під час війни
Событие - Ищу идею Сила символів: Waone створив мурал на честь ГУР на Подолі Український художник Володимир Манжос, більш відомий під псевдонімом Waone, презентував новий мурал у Києві. Його твір «Мудрий пануватиме над зірками» тепер прикрашає стіну однієї з будівель на Подолі. Ця робота має особливе значення — вона створена у співпраці з Головним управлінням розвідки Міноборони України (ГУР) і символічно відображає їхню діяльність у боротьбі за незалежність України.
-
Призматичний синій павільйон на Венеційській бієнале: мистецтво сучасності на тлі історії
Дизайн в путешествиях -
Відбудова Херсона: конкурс Resilient Cities: Ukraine на найкраще бачення майбутнього міста з використанням Autodesk Forma
Промо -
Відродження мистецької спадщини: воркшоп "Ближче. Мозаїка України"
Событие -
Panoptikum Collections на Maison et Objet: сила українського колекційного дизайну
Событие