Creative Economy Day збирає найвпливовіших людей креативної економіки у Львові. У фокусі промисловий і предметний дизайн для бізнесу | як бізнес
HIS
Потреба бізнесу сьогодні — це дизайн, а дизайну — стати бізнесом. Саме тому 6 грудня на один день в одному місці Creative Economy Day збирає людей, які створюють бізнес з дизайну і за допомогою дизайну покращують свій бізнес.
Дизайн навколо нас
В сучасній Україні промисловий дизайн відроджується та займає своє вагоме місце у сфері креативних індустрій. У рік всесвітнього святкування 100-ої річниці дизайну, що напряму пов’язане із заснуванням школи Баугаус у 1919 році, у Львові 2019 рік оголошено роком архітектора, дизайнера та підприємця Івана Левинського. То ж ми матимемо нагоду критично обміркувати та подискутувати про те, чи актуальні сьогодні основні принципи Баугаус і чи можна трансформувати їх у бізнес-підходи, чим може надихнути на комерційно успішні моделі діяльність та спадщина Івана Левинського та інших діячів дотичних до промислового дизайну.
Існує багато варіантів визначення та розуміння дизайну. Однак важливим є усвідомлення його функцій від естетичної до стратегічної. Світовий досвід демонструє пряму залежність економічних показників від використання компаніями дизайн-підходу: чим раніше застосовується дизайн у розвитку продукту, тим більший дохід отримує компанія. Світовий досвід доводить: модель бізнесу, в якій дизайн застосовується систематично на всіх етапах виробництва, є найбільш конкурентоспроможною.
У трьох тематичних блоках — комерційна цінність дизайну, еволюція бізнесу в дизайні (кейси), за яких умов дизайн в Україні може стати бізнесом виступатимуть спікери з України, Бельгії, Великої Британії. І на прикладі реальних історій дизайн-агенцій, бізнесів та стартапів продемонструють, як дизайн створює додану вартість продукту і підвищує конкурентоспроможність компанії.
Також цього року ми дослідили ринок предметного дизайну в Україні та представимо результати під час конференції (скільки приносить предметний дизайн в економіку країни, які є стандарти і критерії якості роботи, де навчатися предметному дизайну, предметний дизайн в екосистемі креативних індустрій).
Детальна програма на сайті або у facebook.
Спікери:
Andrew Walters — директор з досліджень в Міжнародному центрі дизайну та досліджень (PDR), професор з дизайну орієнтованому на споживача в Університеті Cardiff Metropolitan (Великобританія).
Іван Шматко — промисловий дизайнер-фрілансер. Має досвід розробки девайсів та серійних продуктів для B2C і B2B ринків. У 2019 році, співпрацюючи з українським стартапом Whooshi, отримав нагороду Red Dot Design Award: Product Design.
Jonathan Stuyven — менеджер з розвитку дизайн спільноти ANTWERP. POWERED BY CREATIVES (Бельгія).
Костянтин Щербина — співзасновник та головний менеджер по проектам у студії предметного дизайну і брендингу Kich. Головний технічний директор у компанії Effa – український стартап, який виготовляє біорозкладні зубні щітки з переробленого паперу.
Ігор Дідок — маркетинг-директор групи компаній «Модерн-Експо», керуючий партнер ритейл-консалтингового агентства Squares (Україна)
Хуго Смід — засновник та головний дизайнер з 23-річним досвідом студії промислового дизайну Smidesign. Розповідатиме про найцікавіші і найкорисніші кейси під час роботи в агенції, яка працювала над створенням продукту для виробників продуктів харчування та напоїв (Coca Cola, QelviQ), медичного обладнання (THE 37° COMPANY, ROLTEX) та інших провідних компаній.
Представники Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) та інші.
Модераторки: Галина Проскуріна — операційна директорка MZPA та Анастасія Білогривцева — головна редакторка HIS, медіа-платформи про дизайн та маркетплейсу з дизайнерськими виробами.
Тому CED — це можливість:
- Дізнатись і адаптувати для себе успішні бізнес-моделі дизайн агенцій;
- Зрозуміти цінність дизайну для виробників;
- Глянути із середини на середовище, яке створює дизайн та задає тренди;
- Нетворкінг з спільнотою креативної економіки: дизайнерами, виробниками, постачальниками, консультантами;
- Отримати натхнення, щоб створювати нові продукти на ринку дизайну.
Конференція — це місце сили та можливостей для:
- власників і топменеджерів виробничих компаній, їхні відділи дизайну та розробки нових продуктів;
- незалежних дизайнерів, дизайнагенцій та інших креативних спеціалістів, що беруть безпосередню участь у процесі дизайну, які працюють з предметним дизайном;
- українських компанійвиробників, які займаються виготовленням меблів, предметів інтер’єру, упаковки, іграшок та товарі широкого вжитку (FMCG).
Конференція Creative Economy Day вже три роки займається об’єднанням, мережуванням та підтримкою українського підприємництва у сфері креативної економіки. Вона збере тих, хто відчуває необхідність створювати щось нове і прагне робити це на світовому рівні.
Попередні конференції відбулись у 2017 та 2018 роках щоб сприяти діалогу виробників та промислових дизайнерів. Під час конференції 2017 року ми представили перше загальне дослідження стану предметного дизайну в України.
Конференцію організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу у м. Львові, заснований на базі агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи #EU4Business Європейського Союзу.
- Ищу идею Про баланс, пристрасть та ніжність: інтер'єр львівської квартири від студії Terra17 Команда дизайнерів Terra17 — Марта Терех, Марта Рошко та Андрій Дух — створила інтер'єр квартири площею 69 квадратів, де кожен метр відзначається своєю унікальністю. Їхній підхід підкреслює індивідуальність простору завдяки майстерному світловому дизайну та використанню якісних матеріалів.
-
В Києві пройде ІІ-й УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОНГРЕС #WE MUST BE THE CHANGE
Подія -
Мікс протилежностей: як збалансувати мінімалізм та максималізм в дизайні комерційного інтер’єру
Ідея -
Дизайнерка Ліза Пишнєва представляє DESIGN TRENDS GUIDE 2024-2025: огляд основних трендів у світі предметного та інтер'єрного дизайну
Ідея - Ищу идею Львівська CUKIERNIA: відродження кондитерської легенди Проєкт CUKIERNIA — це трансформація легендарної львівської кондитерської, заснованої у 2000 році. Розташована на першому поверсі історичної будівлі в центрі міста, Cukiernia завоювала популярність завдяки аристократичному шарму та вишуканій якості десертів за старовинними рецептами. Свою роботу над проєктом команда YOD розпочали з пошуку нових значень та символів для Cukiernia. Для дизайнерів було важливо не лише оновити дизайн, а й переосмислити загальну концепцію, надати іконічному бренду свіжої енергії. Водночас було важливо зберегти ДНК цього місця, тонко визначивши неперервність традиції як одну з його ключових цінностей.
-
Інтер’єр дворівневої квартири у Львові від LTStudio
-
Тренди в дизайні комерційних інтер’єрів 2024
-
'CPD: Ukraine': сесія з підвищення кваліфікації у рамках проєкту U-RE-HERIT
- Ищу идею Martins: спортивно-розважальний центр Leoland у Львові Leoland — це унікальний проєкт, що поєднує розвиток дітей, освіту та спорт. Над інтер'єрами просторів працювала архітектурна студія martins. Команда мала на меті створити місце сімейного тяжіння, що максимально відповідає актуальним запитам городян та духу часу. Концепція центру — edutainment (education (навчання) та entertainment (розвага)), що передбачає навчання та розвиток дітей та підлітків через активні розваги. Тим паче цьому сприяють масштаби центру Leoland: його загальна площа — 30 тисяч квадратних метрів.
-
«Безпека як імператив сьогодення»: PRAGMATIKA.MEDIA відновлює цикл заходів проєкту «Архітектурний MeetUp»
Подія