Cafe Charlotte в Киеве. Когда история диктует дизайн
Анастасия Белогривцева
Общественный интерьер от архитектурной студии «А-ІІІ»
Столичный ресторан "Cafe Charlotte" расположен в здании 1914-го года, которое является объектом культурного наследия. Именно историческая составляющая помещения, а также увлечение заказчика французской кухней послужили главной темой для решения интерьеров всех зон ресторана.
Общее пространство кафе (260 кв.м.) разделено на две части: основной зал ресторана с открытым грилем JOSPER, где можно провести вечер за ужином, и кафетерий с большими витринными окнами, куда посетители забегают на протяжении дня выпить кофе или перекусить. Отдельного внимания помимо залов заслуживает камерная винная комната, выполненная в синем цвете. Одновременно здесь могут дегустировать напитки лишь 4 человека (из мебели, помимо книжных стеллажей, установлен только один стол и четыре кресла). В летнее время рядом с кафе работает терраса.
Чтобы передать настоящий французский дух заведения, подбором мебели, оборудования и декора Настя Антонюк совместно с братом и отцом занимались непосредственно на антикварных рынках Парижа. Огромное количество раритетных светильников, картины, постеры и даже национальный флаг были привезены авторами интерьера из столицы моды.
Фото: Аня Гариенчик
-
“Щось на етно”: сучасний шик з українським колоритом від ZIKZAK Architects
- Ищу идею Львівська CUKIERNIA: відродження кондитерської легенди Проєкт CUKIERNIA — це трансформація легендарної львівської кондитерської, заснованої у 2000 році. Розташована на першому поверсі історичної будівлі в центрі міста, Cukiernia завоювала популярність завдяки аристократичному шарму та вишуканій якості десертів за старовинними рецептами. Свою роботу над проєктом команда YOD розпочали з пошуку нових значень та символів для Cukiernia. Для дизайнерів було важливо не лише оновити дизайн, а й переосмислити загальну концепцію, надати іконічному бренду свіжої енергії. Водночас було важливо зберегти ДНК цього місця, тонко визначивши неперервність традиції як одну з його ключових цінностей.
-
Друкована відбудова: конкурс 3D_4bX для майбутніх архітекторів та інженерів
- Ищу идею Інтер'єр "нью-йоркської" піцерії в Черкасах від Lauri Brothers Ресторани, стилізовані під щось "закордонне" гіпсокартонними фронтонами або лакованим бамбуком, назавжди залишилися у минулому. Сучасний дизайн закладів харчування — про баланс між впізнаваною концепцією і стильною метафорою. Про змішання текстур і форм. Про дух нью-йоркської піцерії в стінах старої будівлі в Черкасах — як замислювався інтер'єр Pizza Bürø, над проєктом та реалізацією якого працювали Lauri Brothers.
-
Інтер'єр тераси ресторану SHEF від Alta Idea Design Studio
-
Ресторан Underwood у Черкасах
-
Інтер'єр Terra від YOD Group – переможець LIV Hospitality Design Awards
- Ищу идею YOY – перший ресторан української кухні у Дубаї У листопаді минулого року київська компанія Moderza Group відкрила у Дубаї YOY – перший в ОАЕ ресторан з традиційним українським меню на сучасний лад. Над інтер’єром закладу працювала дизайн-студія YOD Group.
- Ищу идею Globarch Group: інтер'єр ресторану «Грузинський» у Львові Архітектори студії Globarch Group розробили простір нового львівського ресторану «Грузинський». Перед авторами – Юрієм Глобчаком, Євгеном Лучиком, Катериною Столяр та Анною Жулин – стояло завдання створити кастомізований інтер'єр та передати в ньому атмосферу гостинної Грузії. Реалізувати концепцію архітектори вирішили нестандартно: окрім звичної цегляної кладки, багатства дерева та типових масивних меблів, автентичний колорит досягається коштом тактильності матеріалів, акцентним фрескам й картинам та продуманим світловим сценаріям. Про дизайн «Грузинського» Юрій Глобчак – засновник Globarch Group – розповідає далі.
- Ищу идею Terra Restaurant від YOD Group отримав Best of Year Awards Ресторан Terra від YOD Group став найкращим в номінації Hotel Dining на американському конкурсі Best of Year Awards. Ресторан був відкритий влітку цього року, тому авторів проєкту та його власників особливо тішить той факт, що навіть в умовах війни український дизайн залишається не лише помітним, а конкурентоздатним на світовому рівні. Ця перемога – як мова культурної дипломатії – ще один спосіб розповісти світові про Україну.